**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 HVIS dere har lyst og da for morroskyld, så kan jeg prøve å føle om jeg ser noe graviditet på dere nå og se om jeg føler rett på om noen av dere tester positivt. MEN HUSK, jeg kan ta feil. Så da må dette bare gjøres for morroskyld. Slik at ingen blir sure eller noe om jeg føler feil. For jeg kan ta virkelig feil også vet dere. Si gjerne litt om dere har symptomer og hvor lenge dere har prøvd. Jo mer informasjon, jo mer følelser får jeg for å si det sånn.
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2006 Så dette blir på deres eget ansvar. Ok. Så dere som vil se om jeg kan føle noe, må ta det med en klype salt. Vil bare si i fra om det nå.
cille vil-9pp-1SA Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 da spør jeg igjen, siden du inviterer.... symptomer: kvalme, utflod, murringer og press nederst i magen... 5.pp, prøvde også 3-4 mnd for snart et år siden.... klem til herlige deg!
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2006 Til cille vil. Jeg føler at du kan være gravid nå. Men klarer ikke å føle sterkt.
Jane3 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Heisan. Prøver meg jeg. ;o) Født: 310873 Hadde en MA med utskrapning 27. aug. og har enda ikke fått TR. Skjønner at det kan bli kluss med mensen da, men pleier alltid å ha en syklus på 28 dager. Synes jeg har blitt litt øm i brystene, men jeg testet meg negativt på mandag. Håper fremdeles! Kan jo være eggløsningen kom litt senere nå....
cille vil-9pp-1SA Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 dette blir spennende! det er visst ikke meningen at jeg skal vite hvordan det står til i magen før fredag. Jaja, skal få tida til å gå likevel! Takk, juhu!
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Jane3 Først vil jeg si at det var trist å høre at du har mista. Har ikke ord. Må bare si at det var vondt å høre. Men ikke gi opp håpet. Men jeg føler ikke at det har klaffet nå. Føler kroppen din trenger å komme seg nå litt til. Men, ta en test om ikke mensen kommer.
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 oo, dette vil jeg være med på! IKM på lørdag/søndag. Du har sett på meg før en gang, men da tok jeg feil av IKM da. vært uggen i magen og småkvalm siden EL, pluss at jeg har hatt jernsmak i munnen (gått over til mer eller mindre akutt dårlig ånde da, merkelig. pleier jeg ikke ha!) og ellers bare småting.. du er så trivelig du. hehe. korter ventetida litt dette her og:)
starfire Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 *oensker meg inn i denne traaden* *ler av meg selv*
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2006 Noe sier meg ja at du er gravid nå. Men er usikker her.....
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2006 Og med deg starfire...Både ja og nei for at du er gravid nå. Du har i hvertfall utrolig flaks om du er gravid nå. Så du kan være gravid. Men jeg er ikke helt sikker her...
Mosegrodd Ugle Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Hei på deg igjen!!! Hadde faktisk ikke tenkt å spørre deg i ren sympati for at så mange gjør det, men siden du inviterer til det, så..... Jeg er i min 4 pp. Har IKM på søndag 8. okt. "Symptomer": Ømme pupper, hadde litt rosa på papiret etter dobesøk i helgen, stikkinger i magen, og veldig vond i livmor/eggstokker etter sex og sånn... Og så er jeg litt trett.. Var veldig tøtt i går kveld, noe jeg normalt sett ikke er.. Så, hva sier du? )))))
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 3. oktober 2006 Vettu hva Ugler i mosen, jeg føler du er gravid. Men husk jeg kan ta feil da. For dette er bare noe jeg føler. Håper ikke jeg tar feil da. Men det gjenstår å se. Jeg kan jo ikke klare å føle rett hver gang vettu.
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 Kjære juhujenta ! Oi så spennende Jeg lurer veldig på om du får noen fornemmelse på meg. Jeg hadde eggløsning 23.09 og har IKM nå Lørdag 7.10. Jeg har en del murringer nederst i magen, er litt ekstra trøtt, litt ømmere bryster og uren hud. Har vært hos lege på ultralyd, og hun så fortykket slimhinne i livmoren som kan tyde på tidlig graviditet. Har tatt en CB som var neg, men ble positiv etter ca 1 time. Har prøvd 4 pp (blitt gravid og mistet 2 ganger). Håper håper håper at jeg er gravid igjen !!! Klem
Mosegrodd Ugle Skrevet 3. oktober 2006 #15 Skrevet 3. oktober 2006 Håpet du skulle svare det! Og jeg vet du kan ta feil, så det gjør ingenting!!! Bare koseli! men nå har du hatt rett så mange ganger, at jeg håper du har det nå også. Men hvis jeg ikke er gravid nå, så er det jo bare på'an igjen... Si ifra hvis du blir mer sikker ,da!!! Takker og bukker!!! Klem!!!!!!!
Katta i sekken Skrevet 3. oktober 2006 #16 Skrevet 3. oktober 2006 tror jeg har ikm sønd el mand, rekner egentlig med at den kommer siden han hopper av. hadde likevel endel sex ved el så det er jo alltid en sjanse. har siden el vært oppblåst, øm i magen og av og til hatt litt stikkinger i siden, vært plaget endel med treg mage, fått noen saftige kviser og siden i går har brystene mine blitt litt mer ømme. tror du det er en mulighet? takker for svar
tjohoy 2 prinsesser + lite frø Skrevet 3. oktober 2006 #17 Skrevet 3. oktober 2006 Hei prøver igjen jeg også! Har Ikm i morgen forhåpentligvis. Er hormonell, sur og uberegnelig! Kjenner meg også kvalm, men det kan være innbilling! har hatt noen runder med svimmelhet! har prøvd siden 1 jan. men kroppen er ikke helt i rute etter SA i apr-mai.! Kan du føle noe! har gidt opp selv!! du er kjempe dyktig og snill som gir folk håp i disse prøvetider!!
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 nei og nei, nå begynte jeg faktisk ¨å håpe litt:) blir spennende å se fram til helga da,
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2006 #19 Skrevet 3. oktober 2006 og så er det jo veldig moro da! Uansett om du har rett eller ikke:) Du er bra dame du, som bruker så mye tid her inne, ikke bare for egen del men for å muntre opp oss andre også! Dette er femte gangen i dag du har fått meg til å smile eller noe:) takk takk!!
Ninna Skrevet 3. oktober 2006 #20 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Juhujenta! Prøver meg jeg... Har IKM på fredag. Mine symptomer er av og til litt murring i magen, ekstrem tørste, kviser på rare steder (ei på musbakken til og med hehe), ømme bryster og jeg er mye varmere enn jeg pleier å være. Føler du noe på meg?? Klem fra
Ninna Skrevet 3. oktober 2006 #21 Skrevet 3. oktober 2006 ÅJJ! glemte å si at jeg ikke har helt styring på pp, på grunn av 1 MA (mai) og 1 SA (august)
Norwegian by injection Skrevet 3. oktober 2006 #22 Skrevet 3. oktober 2006 Hei juhu!!! Nå tror jeg virkelig på det du føler, selv om jeg har vært litt skeptisk.....så mange gravide på kort tid, du har jo rett jo....BABYBOOM!!!! Gidder du å føle noe på meg? Har ikke IKM før neste uke! Hadde EL i helgen som var. Jeg er født 27.11.74, Han 24.07.72. Har to jenter som er snart 6 og 7år. Ble gravid på 1.pp med nr.1. Ble gravid igjen når største jenta var bare 4mnd.. Fikk ikke TR tilbake mellom de. Ble gravid igjen når minste jenta var ca. 1år, men tok abort i uke 6. Blir veldig lett gravid (iallfall før). Hadde sex to ganger under EL denne pp. Føler du noe på meg? Er veldig nysgerrig!!!
Vårgutten-08 <3 Skrevet 3. oktober 2006 #23 Skrevet 3. oktober 2006 hei juhu:) Prøver igjen..du følte på meg forrige uke,og du hadde da en god følelse for å si det sånn:) Jeg har ikm fredag eller lørdag,har ingen sympt. utenom ømme pupper,det har jeg hatt siden el.... jeg er født 7.7.84 og samboer 13.9.83:) Spennende å høre hvordan du ser det nå.... På forhånd tusen takk:) Mvh
Håp25 Skrevet 3. oktober 2006 #24 Skrevet 3. oktober 2006 Heisann juhujenta =) Synes det er så kos at du sprer så mye glede her inne!! Du har nok ikke sett så mye til meg her, men jeg har følgt veldig mye med. Grunnen til at jeg har vært så passiv i det siste er nok at jeg føler det litt sånn at jeg jinxer det om jeg er her for mye, hehe=) Uansett vet ikke om du kan føle så mye om meg da siden jeg har vært passiv i det siste. Men jeg skal ha IKM på fredag tror jeg, er vår 2pp bare, men livet vårt har gått litt i mot oss de siste åra så jeg er jo overbevist om at vi ikke vil få dette til heller da. Vi har ikke noen barn fra før av. Sist pp hadde jeg utrolig mange symptomer, men var altså ikke gravid. Denne gangen har jeg ikke kjent noe, men har vært mye vond i høyre side siden El. Dette har antageligvis ikke noe med saken å gjøre, men allikevel... Håper du kan føle noe da, er jo så spennede, men blir ikke lei meg om du ikke klarer - du er jo tross alt bare menneske =)
Vårgutten-08 <3 Skrevet 3. oktober 2006 #25 Skrevet 3. oktober 2006 skrive feil..jeg er født 7.9.84:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå