Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :-)

Er blitt gravid igjen(13 uker).

Har en sønn på 1 år.

Er de noen som har noen andefalinger/erfaringer når de gjelder vogner?

Internettsider å merker på vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anbefaler deg å lese om tvillingvogner på www.danielsbok.com. Ellers vil jeg anbefale deg teutonia sin med to store, svingbare hjul forann.

Skrevet

Har vært rundt og sett og prøvd og søkt masse på nettet, men det er vanskelig å finne den perfekte vogna.... Har sett anbefalt Babytravel som jeg tror jeg vil gå for. Ønsker å ha babyen mot meg og i hardbag - og det får man her, i tillegg til svingbare forhjul som jeg bare må ha! Dessuten er det separate kalesjer som gjør at man har innsyn til babyen hele tiden. Får dessverre ikke denne i Norge, men kan evt bestilles hos www.babyproffsen.se (oversikt over utsalgssteder der). De sender til Norge for 500 kr.

Skrevet

GT-safari. En himmel å trille. ;-)

Skrevet

Viss du skal bruka vogna mye da vil jeg valgt en trehjuling med svingbarthjul. Har selv en Carena, og den er tung å sving med, men er grei å gå rett fram med. Jeg bruker den ikke så mye så den er et greit alternativ og billig.

Skrevet

Tusen takk for alle svar..

De var kjekt å se at dere hjelpe andre :-)

Skrevet

Har en dialog med Reflex-kjeden på mail for tiden ang deres Reflex Jogge-tvillingtrille vs Babytravel sin tvilling/søskenvogn. Det viser seg at de ihvertfall i Bergen regner med å ta inn denne Babytravel-vogna i slutten av november. Så jeg venter spent på hvilken pris denne Thomas kommer opp med ;o) Uansett samarbeider de med Babyproffsen og kan bestille fra hele deres sortiment, så slipper vi å reise til Sverige likevel regner jeg med! Hvis ikke prisen i NOK blir helt i en annen klasse da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...