Gå til innhold

Uke 6 og sår hals, noen som har det samme?

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+6 og er veldig glad, men nå har jeg begynt å bli litt bekymret. For to dager siden ble jeg veldig sår i halsen, er varm men har ikke feber. Var ganske kvalm i uke 3 og 4, men ikke så kvalm lenger. Er veldig trøtt og har ømme bryster samt murringer i siden og litt i korsryggen. Leste på nettet at en halsinfeksjon kunne resultere i en SA. Noen som kan berolige meg litt...

Fortsetter under...

Jeg har kjempevondt i halsen selv. Litt sår og hoven.

Er bare i uke 4++ så¨ er kjempebekymret.

hvis det ikke er blitt infeksjon, så skal det vel kanskje ikke ha noe å si.

Jeg ringer legen min i morgen tidlig for å høre jeg.

Kanskje du burde gjøre det samme?

Uff, mente ikke å bekymre deg også. Jeg snakket med legekontoret idag og hun som sitter der sa hun aldri hadde hørt om SA ved halsinfeksjon. Legen min har ferie så jeg skal til en annen i morgen bare for å se om det er en infeksjon. Leger liker ikke at vi er bekymret vet du. Dette går sikkert bra. Følte meg faktisk lettere bare at noen andre hadde det samme. Lykke til med den lille spiren

Jeg er 6+0 og KJEMPE forkjølet! Sår hals, snørrete og hoster grønt slim... Æsjameiien!! Skikkelig plagsomt! Har ellers lite symptomer på minst, og de jeg har kan like gjerne være forkjørelsen. Bekymrer meg litt, men ikke så mye. Uansett ingenting jeg kan gjøre! Nå drikker jeg en kopp nype te med honning i, egenpleie er fint!

God bedring!

Annonse

Hei!Er 10+5 i dag og hadde kjempevont i halsen for 2 -3 uker sia + opp mot øre.Var ikke slapp og uvel pga.det.Gikk over etter 4-5 dager.Kjenner d litt av og til nu.Tok kontakt med legevakta og hun sa at d ikke var noe å bekymre seg over i forhold til SA. Tror du kan ta d helt med ro.

Tror ikke du trenger å bekymre deg:-)

Jeg og hadde kraftig influensa med veldig hoven og sår hals i uke 6. Kjentes ut som jeg skulle hoste og nyse ut hele ungen, men den holt seg på plass :-)

Nå er jeg uke 10+1

GOD BEDRING OG TA VARE PÅ DEG SELV

Alle som var bekymra for dette kan slappe av- Var hos legen idag. Hun var velidig politisk korrekt og sa: Vi vet jo at det er større fare for SA i begynenlsen av et svangerskap, men jeg har aldri hørt noen sammenheng mellom halsinfeksjon og SA. Samtidig sa hun at dersom du tror det er en infeksjon, går med det lenge og har feber så bør det sjekkes opp. For det er ikke så bra.- God bedring til alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...