plutseligbolle Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, jeg har to katter og skal få mitt første barn. Er det noen med katt og barn som har noen gode tips til hvordan man lever med begge deler? Har tenkt å kjøpe lekegrind barnet kan ligge inni så ikke kattene blir for nærgående. Men ellers? Det kan godt hende at de blir sjalu, de er vant til å få en del oppmerksomhet.
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hei. Jeg har to katter og to hunder selv.. Du bør passe nøye på at kattene ikke legger seg i barnevogn, seng eller lekegrind mens barnet er der. Har hørt om tilfeller der barn har dødd fordi katten har lagt seg over hodet på barnet fordi det er varmt og godt. Men selv så har jeg vokst opp med katter og så lenge du holder kattene unna barnet den første perioden så trur jeg det kan gå veldig bra. Katter reagerer sjeldent med sjalusi...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Vi og har to pusejenter på 3 år nå.... Vi kommer til å kjøpe noe nettlignende greier som vi kommer til å "surre" rundt sprinkelsenga og på toppen. Tar ingen sjanser om natta... Så får vi passe godt på sånn ellers når han skal ligge i vogga og sånn på dagtid... Blir det for ille, får vi legge nett over den og:) Det skal sikkert gå bra:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Har 1 katt og 2 hunder. Det går kjempefint. Er katten din snill så trenger du sikkert ikke passe på så mye. Men pass på at ungen ikke drar den i halen da den blir eldre :-) Det liker ikke min, selv om hun er snill og ikke har kloret noe til nå. Viktig med dyr at man passer på likevel da, men også viktig å beskytte dyrene mot overivrige unger...
Flyme Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Katta hopper jo lett opp i lekegrinda, så følg med. Vår pus ble skikkelig sinna og sjalu, så den måtte vi omplassere:-(
plutseligbolle Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 Mine er ganske bortskjemte og sover i senga mi. Så jeg må nok venne dem til litt andre vaner i god tid før lilleknerten kommer. De er snille, men den ene er ganske krevende og vil helst ligge i halsgropa mi. Og der blir det jo opptatt kan man si. Jaja, de har jo hverandre, de får trøste seg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå