Gå til innhold

Gutt eller jente?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kom over en litt morsom lenke som mener å kunne gi svaret på om en får gutt eller jente ut fra mors alder og unnfangelsesmåned. Jeg måtte selvsagt prøve, og i følge kartet får jeg en gutt (og det er også det jeg ser for meg, men jeg stoler på ingen måte på dette, altså). Her er lenken hvis flere vil prøve?

http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme kartet er her på kjerringråd... I følge det får jeg jente ,men tviler jeg tror gutt:)!!! får bare vente å se.. Artig visst det hadde stemt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det samme kartet. I følge det på kjerringråd her skal jeg ha gutt, i følge babyverden sitt venter jeg en jente!

 

Her er en annen forresten: www.chinagold.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp du har så rett i følge www.chinagold.com er det gutt.. de andre to jente? hmm er bare å vente å se:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... Håper det stemmer, jeg. Ifølge dette skal jeg får jente, passer jo bra siden jeg har en gutt fra før. Men da jeg sjekket i forhold til sist jeg var gravid, så skulle dennne gutten min altså vært ei jente;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo to-tre forskjellige sånne kinesiske kart, og et av dem viser forskjellig fra de andre. Men jeg har uansett mine tvil om at alle som var 28 år i september og ble gravide den måneden får gutt altså, eller jente ifølge chinagold.com... Men det er moro med sånne spågreier da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...