Gå til innhold

Heia Dingeling !

Anita65

Anbefalte innlegg

Har du fått handla noen klær til bebisen ??? Jeg har ikke sett noe på gutteklær, aner ikke hva de har engang, Men skal ta en titt i morgen. Hvor, i tilfelle, har du sett fine gutteklær ??? Det er ennå rart med gutt, jeg er sånn jentemamma, men jeg merker at jeg har lyst til å se etter gutteklær, så den rette følelsen kommer nok. Skal finne garn /oppskrift på et sett som jeg skal strikke...

Fortsetter under...

Heisann..

gjett hva vi gjorde i går?? tok ned fra loftet alle klærne etter jenta vår..PJUH!

vi endte opp med 2 sekker som kan brukes,3 sekker til Fretex,3 esker som skal til familie med jente på 1 år,og litt som deles ut til venner her vi bor..så neste skritt er å sortere etter måneder..men d tar jeg til uken..

har iallefall undertøy og nattklær så d holder i noen måneder,ja..

må vel ha noen dresser til regner jeg med.. fant mye sånne velour-ting på Cubus,men d er lite i sånne babyfarger syns jeg..hater brunt,sort og sånne mørke farger til babyer..

ellers så er d jo god kvalitet på klær fra H&M og disse kjedene,men vil man ha noe spesielt så er d vel merke-klær og noen hundelapper dyrere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...