oktoberjente Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Dette var mye snakk om i sommer i media. Dersom det ikke hadde vært så mye snakk om det, ville jeg gjerne ikke lurt så mye på det heller... Er det slik at alle sjekker seg nå? Burde jeg også?
adelia*termin 18/10* Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har ikke sjekket meg. har tenkt litt på det, får høre i morgen da jeg skal til jordmor
Blinkimom Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Nei, alle sjekkes ikke. Legene har fått noen retningslinjer å gå etter ang hvem de skal sjekke. I hvert fall her, for legen viste meg brevet... De anbefaler ikke folk å sjekke uten spes grunn, da det er en ganske vanlig bakterie, og det bare vil skape masse frykt for dem som får vite at de har streptokokk b- bakterien. Slik fikk jeg det fremlagt av min lege i hvert fall. Hun ville først at jeg skulle sjekkes, før disse retningslinjene kom, men vi gikk gjennom dem og kom til at vi skulle la det være. I hvert fall til rett før fødsel... Har et par mndr igjen enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå