Gå til innhold

endelig vært til kontroll - og fikk høre hjertelyd!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig vært til første svangerskapskontroll og det var så hyggelig! Fikk høre hjertelyd enda jeg bare er 11+ 4. Det var kjemepekoselig! Tidligere har jeg bare vært der for å få sykemelding, og det har vært så stress - laaang ventetid og så kjapt ut igjen med sykemelding for en uke av gangen og så samme prosedyre neste uke... Slitsomt. Men nå var det tid til en ordentlig prat, fikk fortalt ordentlig om kvalmen og fikk fire ukers sykemelding. Kjempehyggelige laboratoriedamer var det også, og så altså den fantastiske hjertelyden...Ble så glad, jeg!

Fortsetter under...

legen min bruke det samme som din! Hun prøvde for første gang i uke 15, og hun fant den etter mye leting! Er ikke alltid at de finner den, men etter uke 16 skal det sikkert la seg gjøre sa min lege...

Annonse

Kjære Heidi 1!

Ble veldig glad når jeg leste kommentaren din. Er i uke 14 nå, og var hos JM på tirsdag. Hun lette, men fant ingen hjertelyd, og siden da har jeg ikke hatt noen god følelse..

Men kjennes litt bedre nå når flere enn JM sier det er tidlig å høre lyd i uke 13..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...