Gå til innhold

Tissing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har begynt å tisse mye igjen?

Jeg har iløpet av helgen begynt med hyppige besøk på do. Tenkte at dette sikkert kom av at det har igjen blitt press på urinblære...

Er 25+2 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jett om. Jeg er oppe minimum 2.gagner om natten og må på do. Og på dagtid springer e på do i ett sett. Begynner å bli litt lei av all tissingen :)

Jeg er 26 + 5 i dag

Skrevet

Hvor lenge er det siden det begynte på igjen for fullt hos deg?

Skrevet

Denne gangen er tissing noe dritt!

Synes jeg må gå på toalettet hele tiden, om natten er greit, går en gang stort sett, men om dagen synes jeg ikke at jeg gjør noe annet enn å tisse. Har begynt å drikke mindre for å slippe all tissingen, (drakk ikke mest fra før)- anbefales ikke. For nå har jeg blitt forstoppet.

Denne gangen synes jeg at jeg har tisset ofte hele veien. Jorgmora sa på ultralyd at babyen lå litt ekstra på blæra. Synes det var godt å høre, ble litt bekymret for de manglende knipeøvelsene. Må vel skjerpes tror jeg. HUFF OG HUFF.......

Skrevet

sammen for meg tisser stort sett 1 kanskje 2 ganger pr natt, men hundre ganger på dag tid...

Skrevet

Jeg har hatt det rolig ifht tissing i det siste, men fikk et tilbakeslag i går. Tror jeg tisset minst hver time. Om natten er jeg oppe bare en eller to ganger nå, men det har jeg blitt så vant til at jeg ikke husker om jeg har vært der eller ikke engang, hehe. men nå sparker junior og det er jo vært det da....hehe. Noen turer på do mot mange mange mange år med kos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...