Gå til innhold

"Vondt"! Hva kan det vere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når eg "trykker", for eksempel når eg tisser, får eg vondt på sidene nederst på magen (der ved eggstokkene). Noen ganger sprer det seg litt oppover og bak mot ryggen også. Litt stikkende på en måte. Det kommer spesielt visst eg er litt varm, og har anstrengt meg litt i forkant. Tenkte først på urinveisinfeksjon, men da ville eg vel hatt vondt bare ved å tisse? Dette kommer som sagt når eg trykker....Er ikke kjempevondt, men merker at det er vondere nå enn for 2 uker siden. Noen som vet hva det kan vere? Infeksjon? Eller bare vanlig "gravidvondt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Jeg var nettopp innlagt på Ullevål med lignende smerter som du beskriver. Men jeg hadde/har kun vondt på den ene siden. Først trodde de det var blindtarmen, men de fant ikke ut av det. Mente at jeg i så fall hadde hatt det mye værre. Hadde aldri "akutt" vondt.

Fastlegen min mener det kan være luftsmerter, hun sier gravide kan få skikkelige smerter.

Så nå har jeg slått meg til ro med det, men nøler selvfølglig ikke med å ta kontakt med legen om det skulle forverre seg.

Du burde også ta kontakt med lege om det blir verre for deg.

Håper det går bra!

Skrevet

Det ble oppdaget streptokokker i min urin selv om jeg ikke hadde vondt noen steder. Jeg har hatt urinveisinfeksjon to ganger uten å kjenne noe til det... Gå til legen er mitt råd. Ps ta med urinprøve med morgenurin.

+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...