Gå til innhold

Flere som skal starte med Pergo denne uka?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det! :o) Jeg har bare EL 3-4 ganger i året, så jeg har tatt Provera for å få mensen også. Håper det lykkes denne gangen! Det er så kjedelig å ta masse medisiner, og så får jeg ikke EL engang. Satser på å lage et lite juli-barn om et par uker! :o)

Jeg startet på min første pergokur i går og skal til UL på mandag. Vet ikke hva planene er videre, men skal vel gå på pergo et par måneder til og hvis ikke det funker blir det lap. Spennende dette her :-) fikk dere mange bivirkninger av pergoen?

Annonse

Jeg hadde lap før jeg begynte på Pergo, og der fant de ikke noe galt, så jeg er vel bare litt "treg". :o)

Jeg blir "alltid" dårlig av medisiner, så jeg hadde forventet å få masse bivirkninger, men jeg kjente nesten ingenting. Ble litt mer opplagt (!), fikk noen korte anfall av svimmelhet, kviser (selvfølgelig) og stikkinger i brystene. Men jeg kjente ingenting til kvalmen som mange får. Man holder vel ut litt av hvert for å bli gravid uansett, men jeg er glad jeg ikke fikk det tøffere. Håper du er like heldig!

EL kan bli forsinket hos noen, tror det er det som er mest vanlig. Men jeg har også hørt om folk her inne som har funnet EL på dag 11, så ingenting er sikkert. Vil anbefale deg å teste. Jeg bruker billigtester, sånn at jeg ikke skal ruinere meg selv. :o) Det er kun en blodprøve som kan påvise at EL virkelig har funnet sted, men EL-testene kan jo gi en god indikasjon. Synes det er greit med testene, for da vet jeg mer når jeg evt kan forvente å få mensen. (Eller aller helst IKKE få mensen.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...