fjompmina Skrevet 3. oktober 2006 #1 Del Skrevet 3. oktober 2006 endelig har jeg nurk i magen og lurer på hva dere syns om Helmer og Anna So'fia (med trykk på so..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 3. oktober 2006 #2 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fine navn... men Anne Sofie er kanskje litt mer naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 3. oktober 2006 #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Jeg liker ikke Helmer noe særlig...Anna Sofia er fint. Men når jeg ser Sofia, legger jeg automatisk trykket på i'en. Mens om du skriver Sophia legger jeg trykk på so. Men det er jo bare meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 Anna Sofia var nydelig synes jeg! Helmer likte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 4. oktober 2006 #5 Del Skrevet 4. oktober 2006 Helmer likte jeg ikke, men Anna Sofia er greit. Jeg ville uttalt det med trykk på i'en når jeg så det skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå