Gå til innhold

HURRA HURRA HURRA FOR LONE......Hun er GRAVID.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja Lone har hatt noen positive tester og flere negative.

Men nå som hun testa positivt med stav i stad, så kan jeg si med bombe sikkerhet at hun er gravid nå.

Så nå er hun på apoteket og kjøper ny graviditetstest som forhåpentligvis er CB digital.

Annonse

Tusen takk for støtten jenter. Neste gang er det deres tur. Jeg følger med dere her inne

Massssse Babystøv:'***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Klem

GRATULERER så mye. Jeg håper virkelig at dette er smittsomt :o)

JEg starter snart min 2.pp (regner med TR sier hadet når som helst),- og jeg har bestilt graviditet denne måneden. Skal prøve sex annenhver dag i denne perioden. da må vi treffe. Sambo ønsker hver dag (da mest for at det kanskje har vært lite sex i det siste....), så vi får se. Er avhengig av å legge meg tidlig om kveldene, jeg er oppe seks hver dag. Og med hus som skal bygges og ei på snart tre er det liksom kveldene som er aktuelle. Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet og håper. Er jo mange som er blitt gravide etter bare 1pp og 2pp nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...