Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så godt at du blir igangsatt før helgen!! Men du er jo 14 dager på overtid idag og da... Så da skulle det bare mangle:) lykke til.. Tvi tvi

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Tror du jeg burde ringe dit å høre hva planene blir hvis jeg ikke er i gang av meg selv før lørdag...?

Hvordan vet du at det enten blir søndag eller mandag på deg?Bloslim er et veldig godt tegn på at noe er på gang da:)

Skrevet

Jeg var hos JM igår, og spurte hva som skjedde på overtidskontrollen på søn., og da sa hun de tok en sånn innv.GU og sjekka fostervannet og tok CTG. Og at jeg blir lagt inn den dagen eller må komme tilbake neste dag. Hun sa de ville forsøke å stimulere slkik at fødselen starta mest mulig naturlig (gelè først), evt sette drypp dagen etter... Så derfor regner jeg med det blir på søn. el man. Jeg hadde ringt var jeg deg, og spurt hva du kunne forvente, tror jeg.. Gjør det! Det kan ikke skade!

Vet ikke helt ang dette blodslimet mitt, men det kan jo være at det kommer ut pga den strippinga igår, så derfor tør jeg ikke håpe på noe...

HOld meg oppdatert da !

:)

Skrevet

jeg hadde også blodslim samme dagen og dagen etter jeg ble strippet på fredag.skal ikke ta håpet fra deg,men det var derfor jeg blødde litt...

Jeg ringte dit nå, og de vurdere igangsetting da på lørdag i forhold til hvor moden jeg er...så jeg får vel en dag kanskje og forholde meg til på lørdag da...de sa at det var som en vanlig svangerskapskontroll + at legen skal undersøke meg.....jeg vil så gjerne komme igang av meg selv....i går gikk jeg stort sett hele dagen(hadde mamma på besøk og hun elsker å shoppe)....Trodde det skulle gjøre sitt,men det ble bare noen maserier og vond rygg....

Skrevet

Dytter... Jeg har idag hatt en god del slim, m noe blod og mensenubehag.. Litt sliten i ryggen liksom.. Tør ikke håpe på noenting, for vet at jeg våkner opp i morgen like gravid som før... :)

Skrevet

Og det hadde jeg helt rett i! Fortsatt gravid.... Sukk.... Er det flere her???

Skrevet

har født!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...