Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Noen igjen her fortsatt?? El er det bare meg....
kaia_79 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 hei heidi, jeg er ikke på overtid - men lurer på om jeg kjenner deg. har lurt på dette litt, så nå må jeg bare spørre. har du nettopp flytta ut av oslo sentrum? helt sikker feil, men har en liten følelse av at vi var naboer for ikke lenge siden... hihi, sikkert ikke deg - men nå lurer jeg så veldig så da spør jeg like greit. uansett, håper det skjer noen hos deg snart, ikke moro å gå mye overtid. jeg har 6 uker igjen til termin, men er sykmeldt så har altfor mye tid hjemme til å bimme f.eks :-)
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Heidi! Er her fortsatt...desverre. Puh! Var innom jobben og hilste på i stad,, og da sa de gamle fruene at jeg har kjempe føde tryne ( thanx..)og snart føder..Men mager trøst da..de kan jo uansett ikke ta så fryktelig feil liksom!!
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Kaia! Nei, stemmer nok ikke.. Har aldri bodd i Oslo- bor i Telemark jeg Men selvfølgelig kan du spørre
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, koselig å høre man har fødetryne liksom.. Men det har jeg og, hvis det er å være rosa og hoven! Haha, skikkelig lekkert.. Men men.. Nei, altså, uansett er det jo ik lenge til vi føder, MAX 1,5 uke på meg (jeg dåner hvis jeg må gå så lenge...). Men uansett, så går dagene sååå seint nå. Jeg er like skuffa hver morgen jeg våkner opp uten noen antydning til fødsel... Hehe...
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, samme her! Det er kjipt å være skuffa fordi man våkner av dagens lys, og ikke av rier eller vannavgang! Det er nok imidlertid ikke mange september jenter igjen...så vi får holde hverandre oppdatert! Lykke til!
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Yep, det må vi! Vet om 4, inkl meg selv per idag.... Lykke til :)
Jenta78 Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Enda en septemberjente her! Snart én uke på overtid, men skal heldigvis på Ullevål i morgen for å prøve å bli satt igang da! Håper jeg har jenta mi i løpet av kort tid! Slitsomt med overtid! Lykke til alle andre septemberjenter!
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Åh, Bn78!! Hvorfor skal du bli satt i gang???Jeg er så misunnnelig og nysgjerrig!
fruktisèn Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 hei.. er her enda jeg også... er 9dager over no, har 3cm åpning,... så håper det kan settes skikkelig i gang snart... har gått med vonde modningsrier i to dager no går inn i tredje natten
Ei i magen:-) Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Hei, er dere her enda?? Er 10 dager over idag, og begynner å miste motet...skal det skje noe i det hele tatt?? Enda en dag kanskje hvor jeg må gå hjemme å surre..for jeg gjør ikke så mye nå - det meste er unnagjort. Jeg håper jeg slipper å bli satt igang, men samtidig begynner jeg å tvile litt på fødekreftene her..:-( Blir såå deppa av å gå sånn!! Hvor ofte har dere kontroller nå? Hvorfor går vi så lenge over...? har de bomma såå på terminen?? Har prøvd alt av kjerringråd... men nok en gang lykke til alle sammen:-)
*Hutula* Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Hei hei! Jeg er og fortsatt her 8 dager over, veeeldig utålmodig og lei nå Har overtidstime på mandag, håper det skjer noe da...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Jeg (HI) er her selvsagt enda... Jeg har gitt opp.. Vet at jeg må settes igang for at det skal skje noe, dvs jeg tror det altså. Ser ikke ut til at babyen har tenkt seg ut av egen fri vilje.. Blir ikke overtidskontroll før på søndag(!)-det er jo sååå lenge til.. Og jeg tror ikke de setter igang noe da heller, sikkert ikke før til uka igjen. Jeg spyyyyr snart!!!!!!! Ønsker hver dag og kveld at jeg skjønner han endelig har bestent seg for å komme ut, slik at jeg kan bringe den glade overraskelsen videre til sambo.... Men neida... NADA skjer... Jeg skjønner ikke hvorfor jeg går så lenge over-blodig urettferdig er det!
Emmilo Skrevet 4. oktober 2006 #15 Skrevet 4. oktober 2006 Ja jeg er da her jeg....Skal til Ullevål i morgen og blir da satt i gang senest fredag. Jeg har også gitt opp hoppet om at han skal komme av seg selv. Nå prøver jeg bare å slappe av, er så utrolig sliten.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 Vet åssen du har det... Hva er det for slags idiotisk fødekropp jeg har fått utdelt da?? Den virker jo ikke!! Ønsker deg lykke til, og hold oss andre oppdatert så lenge du kan da
Emmilo Skrevet 4. oktober 2006 #17 Skrevet 4. oktober 2006 Takk takk, jeg føler jeg begynner å bli litt bekymret for alt mulig rart iom at han ikke kommer ut... Er han frisk, hvordan blir fødseln, tenk om det blir ks... ja masse rart... IKKE MORO!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #18 Skrevet 4. oktober 2006 Hm.. Kan det være en mulighet for at babyen ikke er frisk hvis man går så lenge på overtid, el er det større sjanse da?? Jeg har også tenkt på dette nå i det siste, og nei, det er ikke moro...
bollenr3 Skrevet 4. oktober 2006 #19 Skrevet 4. oktober 2006 hei=) er ikke septemberjente, men ville bare si at jeg skal krysse fingrene for dere stakarene som går overtid!! jeg har termin i dag og er så lei at jeg holder på å spy! så ja... regner med at dere oxo er det!!! tvi tvi!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #20 Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Det var koselig, takk :) Jeg er så lei at jeg spyr snart jeg og.. Har liksom gitt opp alt håp om at det skjer av seg selv nå.... Lykke til du og
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 4. oktober 2006 #21 Skrevet 4. oktober 2006 Er her fortsatt jeg og...var hos legen idag, og ble sendt rett på sykehuset pga blodtrykk som var 144 \ 98...Hun mente i beste fall de ville gi meg mondings gel eller noe, få satt meg i gang da jeg er så sliten og SVÆÆÆÆR. Hadde tom klar å gå opp 2 kg på en uke.. Men asker og bærum...De sjekket meg jo grundig da, blodtrykket var litt lavere. Ultra lyd viste at alt er bra med babyen(det er jo det viktigste), så prøvde legen der å strippe meg..men fikk ikke tak i tappen da vesla har bora hodet sitt laaangt ned.. Så det er liksom fortsatt ingenting som tyder på at dette går framover. Ble sendt hjem, og nå sitter jeg her igjen med disse forbaskede kynnerne, og et sårt underliv etter grafsinga.. JIPPI.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #22 Skrevet 4. oktober 2006 Dytter litt på denne, jeg.. Er her enda.. Var hos Jm idag og blei strippa igjen. Moden som bare det, hodet laaangt ned og 2-3 cm åpning.. Men det skjer jo ingenting! Skal på overt.kontr. på søndag, og blir satt igang da el på mandag mente JM.. Heldigvis.. Da er det bare 4-5 dager igjen. Men hallo, jeg er jo 10 dager over og da!!!!! Hvordan går det med dere andre??
Emmilo Skrevet 4. oktober 2006 #23 Skrevet 4. oktober 2006 Det er Ullevål for meg tidlig i morgen bitti. Har ikke blitt strippet da det ikke var noen åpning og morsmunnen låg bakover(?) Men hodet er som sagt festet siden 5 uker. Jeg skal skal skal føde før helgen. Sliter med å holde vekten og er redd at det går ut over beben.
mamma`n til petter&ada Skrevet 5. oktober 2006 #24 Skrevet 5. oktober 2006 jeg er her fortsatt enda...skal på overtidskontroll på lørdag...har så på følelsen at jeg må gå enda en uke på overtid....har hørt så mye om bærum sykehus ang. igansetting...de har vist ikke noe hastverk:(
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #25 Skrevet 5. oktober 2006 Hei igjen medsøstre!! Fortsatt ikke skjedd noe her.. Bortsett fra noe blodslim og mensmurring i dag.. Men jeg kjenner babyen min nå; han bare erter meg likevel!! Så det blir nok søndag el mandag da ja... Men; mammapetter: de kan vel ik la deg gå en hel uke til på overtid vel?? Trodde ik det var bra for babyen.. Du få SI FRA! Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå