Gå til innhold

Oktober: noe på gang.........eller ikke??


* mamma til 2 prinser*

Anbefalte innlegg

kan virke litt komplisert,men jeg skal prøve å forklare..

er i uke 37+1 nå,og har i de to siste ukene hatt menssmerter og rare følelser i meg,men natt til igår,hadde jeg en tøff natt! La meg halv 1, og fikk sove der og da,så våknet jeg etter 1 time,og måttå på do,tissa,og gikk og la meg..så begynte smertene!Kjentes ikke ut som kynnere,for det var vondt,og menssmerte tak,og vondt i rygg osv..jeg snudde meg,var oppe og spiste,tissa,la meg igjen,men smertene forsvant ikke,samme hva jeg gjorde,kom de igjen etter 5-6 minutter mellom hver....Jeg ringte ikke føden,da jeg ikke var sikker på om noe var igang..det ble omsider morgen,og kl 06 30 sto jeg opp,gadd ikke ligge lenger,så måtte jeg atter en gang på do..da ble jeg plutselig så løs imagen!Har vært helt fin imagen i det siste,men så plutselig ble jeg løs i magen..Jeg spiste frokost,og tenkte at nå kunne det være noe på gang,siden jeg hadde hatt smertene hele natten..Tok en laang og varm dusj, og satte meg ned for å slappe av,da forsvant disse smertene!!fikk noen kynnere,men ikke de samme smertene som på natten..Var skikkelig slapp i hele går(hadde jo såvet 2 timer den natta)men det ble liksom ikke mer av det,og jeg har ikke kjent noe idag heller..Hva kunne disse smertene være?siden de holdt på så lenge,og ble regelmessige?? Kan faktorer som at jeg gikk en lang tur med motstand den dagen,og spiste tyttebær på kvelden spille inn?synes det høres rart ut,for jeg har jo gått tur,og spist tyttebær for den del flere ganger i det siste,så hva skjer??føler meg lurt av kroppen min jeg nå :- /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en helt normal natt som man kan ha ofte eller av og til de siste ukene før fødsel. Sånne masrier hjelper jo til med modningen, men kan dessverre pågå i uker eller flere dager og være slitsomt. Anbefaler å prøve å slappe av mest mulig og samle krefter, så kommer det vel skikkelig i gang når det er klart.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...