Gå til innhold

Er det mulig?! (hurra hurra hurra)

Anbefalte innlegg

Dette kunne ha vært en melding om at jeg var blitt gravid, men det er det ikke. Allikevel er jeg super fornøyd og glad i dag.

Luvamannen vært i Oslo og blitt undersøkt av dr. Purvis, og det ser ut som det kanksje er mulig å fikse svømmerne hans.

Og det kan være svømmerne sin feil at eggene mine har delt seg så dårlig. Antagelig to bortkasta ICSI behandlinger!

Endelig gode nyheter.

Til av dere som har mann med dårlige svømmere av uviss årsak kan jeg bare si en ting: Finn ut hvorfor det er ikke veldig dyrt (under 1000 kr) og tenk om man slipper ICSI / IVF det hadde vært fantastisk det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6541010-er-det-mulig-hurra-hurra-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Luva!

Skjønner godt at du er fortvilet dersom det har vært 2 forsøk uten sjans...

Kjenner noen som har vært gjennom 3 icsi-forsøk jeg, pluss noen frys.

Nå har de testa sæden til mannen, og det viser seg at han har en betennelse som har vært der lenge.

Og slik det er nå hadde de ikke kunne bli graivide uansett!

Eggene blir befruktet, men er ikke levedyktige.

Nå går han på antibiotika, og kanskje trenger de ikke mere hjelp etter det...!

De vurderer å gå til sak mot sykehuset de tilhører,

dette er noe som burde vært oppdaget...

Ønsker deg lykke til, veldig bra at dere fant ut dette!!!

Så bra at det kan gjøres noe med.

Men så kommer alle mine spørsmål???????

Har ikke mannen din levert sædprøve på sykehuset, hva var i tilfelle svaret der?

Begynner jo å lure når man hører om sånne ting (leste svaret fra Sunniva). Vi har fått beskjed om at min man har veldig bra kvalitet, men som sagt så kan man jo begynne å lure litt.

Lykke til Luva, kanskje det snart kommer en "hjemmelaget" baby hos dere. Det hadde vært supert:-)

Klem fra

så lenge kvaliteten er god, er det nok ikke noe å bekymre seg for. det er de som får beskjed om nedsatt kvalitet som kanksje bør legge en tur til oslo for nærmere undersøkelse.

vi fikk beskjed om at sædkvaliteten var for dårlig til allt annet enn icsi, og at det var umulig å vite hvorfor. og at det ikke var noe å gjøre. nå har vi både fått slått fast årsak og fått en plan for svømmetrening ;)

en hjemmelaget baby hadde vært fint, men nå har vi ett steg om gangen. det er mulig vi må til med flere forsøk, men nå har vi i alle fall en mulighet til å lykkes.

Annonse

Ja, støtter deg i at Purvis er en bra kar. Han lar ingen stein ligge urørt(he he he mente egentlig ikke ordspill) også er han så lett å prate med. Jeg har vært med dit og han er bare helt utorlig. Han får en til å slappe av, og er nok den beste på området i Norge i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...