Gå til innhold

HALSBRANN :S:S:S:S

Heidi m beibi=)05.12. <3 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg tåler ikke melk!! (laktoseintoleranse)

Noen som har noen HOTTE råd??

jeg må sove om natten, har syv vakter igjen på praksis og MÅ gjennomføre. I dag måtte jg ta en fraværsdag for jeg har seriøst ikke sovet i natt fordi jeg er sikker på jeg har flammer ut av kjeften når jeg åpner den :-S

Hjeeeelp! Dette er ukjent terrotorium for meg og alle gode råd tas i mot med SUPERTAKK ;-)

Ellers håper jeg alle dere har en FLOTT DAG :D:D:D:D:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Flytende GAVISCON fra apoteket hjelper meg - og dersom du tåler ost (vet det er noen som har melkeallergi som tåler det) så hjelper en bit hvitost. Ellers er det lurt å stable noen ekstra puter under hodet, ikke spise noe de siste timene før du legger deg,- og selvsagt hold deg unna alt som inneholder syre (kaffe, brus, jucie etc) Noen sier det hjelper å spise en banan, men jeg blir bare verre da. Men har hatt litt nytte av frossne blåbær:-)

Lykke til

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Heidi- jeg føler så sinnsykt med deg.. Jeg vet åssen det er!! Inatt lå jeg våken selv med den verste halsbrannen hittil i svangerskapet..

Det brant og svei skikkelig... Føltes som om jeg hadde syre og galle rett ved mandlene.. og jeg svelget og svelget men til ingen nytte..

satt mye opp i natt.. men nå er jo jeg sykemeldt..

Skal handle gaviscon jeg og!! for dette orker jeg ikke mer..

Skrevet

Her har også halsbrannen kommet tilbake for fullt. Hatt en ganske bra periode noen uker uten, men måtte faktisk nedi veska og fiske opp en Gaviscon tyggetablett nettopp. Sitter med sentralbordet på jobb, og gruer meg for å ta telefonen tom....

Et annet råd når nøden er stor og apoteket langt unna, er LoveHearts...altså godterier. De skummer jo også når de tygges, og legger seg som et "lokk" nedi magen.

Skrevet

Hei! Jeg syns Titralac tyggetabletter hjelper... Ihvertfall der og da, og det er vel det viktigste :)

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Lovehearts har hjulpet meg lenge.. men nå virker det som om halsbrannen har blitt imun mot de dropsa der.. grrrr

Skrevet

jeg må iallfall ut å kjøpe noe av det der!!! Sliter meg igjennom de siste to ukene i praksis nå og er for å si d mildt DRITTLEJ! har vært i praksis i 6,5 uke og er nå 32 uker på vei og jeg er tung, alt er tung, tungt å snu seg, tungt å stå opp og ...a/s syt og klag!!

I dag var første gangen at min kjære sambo opplevde at jeg ikke sto opp sammen med min datter når hun skulle på skolen. Det hadde han aldri opplevd så da skjønte han at jeg hadde hatt en dårlig natt! Men heldigvis er han min supersnille kjære som fiksa jenta og fikk henne på skolen =) Hun var innom å gav meg en nuss før hun gikk og hadde nygredd hår og alt =) Hva skulle jeg gjort uten han <3

MEN jeg skal feire SÅÅÅ innmari neste fredag da jeg er ferdig med siste senvakt i praksis. Har lært kjempemasse og det har vært veldig givende, har foresten en fantastisk veileder - men nå TILLATER jg meg å si meg LEJ!

sukk....

flammekastende sukk fra

Skrevet

takk for alle råd, kjære med "drager" høhø :-)~~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...