Gå til innhold

Det klikker/knepper inne i magen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som også har hørt dette?

Det er ikke store lyden, men jeg hører det godt når det er stille rundt meg. Og det er bare ett klikk lissom.

Kan det være ett eller annet ledd på babyen som knekker kanskje? For det er i forbindelse med at han rører på seg.

Sånn samma lyd, hvis man setter seg på huk og det knekker i knærne lissom.. bare en mye spinklere lyd som kommer der innenifra da.

Hmm, gjør jeg meg forstått her tro...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :-D

Vet ikke om det er helt det samme, men jeg la ekstra godt merke til en slags dunke-lyd helt nede i magen... Jeg spurte legen hva det var og hun mente det var hikking :-)

Knskje det er det?

Skrevet

Heisann :o)

Tror ikke det er hikking. Det kjenner jeg som rytmiske dunk, men jeg hører ikke noe til det lissom. Kommer bare ett og annet en gang i mellom.

Jeg ser du har skrevet ang. fødselsforberedende kurs. Ikke det at jeg hadde tenkt meg dit, men jeg kan ikke tenke meg at det ikke er for de som bor i Sandnes også..

Jeg mener JM mi sa det kosta rundt 500 kr, hvis jeg ikke husker helt feil da....

Skrevet

Ooooops sorry :-D

Jeg trodde du mente: det IKKE var for de utenfor Stavanger-området... *hihi*

Skrevet

Mannen min sa at han hørte klikkelyder akkuratt da jeg holdt på å sovne her en kveld så jeg var helt i ørska, men han var sikker på at det kom fra magen min!! Trodde det var babyen som gav fra seg lyd, jeg vet ikke ; ) Merkelige greier!

Skrevet

Har også hørt det. Tror bare det er at ungen sparker borti noen tarmer, som det kanskje er litt luft i.

Skrevet

Du fikk ikke mange kloke svar her nei, men jeg vet at det er vanlig!! :o) Er nok leddene på beina til babyen, er så liten plass igjen å sprelle på!! :)

Skrevet

Hei jeg hører også "knekkelyder" inne fra magen. det gjorde jeg med mitt første barn også. da viste det seg at det var leddene som laget lyden, det fortsatte en tid etter at hun ble født tror det er det samme jeg hører nå

Skrevet

akkurat det samme har jeg også merket. Ble kjempe bekymret og spurte legen min også hehe.. Sa det ikke var noe galt. Så er nok bare leddene til beibien som "knekker" litt når den vrir på seg inn der, hekter seg vel litt fast i "ting&tang" inni der når det blir trangt..hi hi.. trur ikke vi skal bekymre oss for mye.

Skrevet

Takk for svar :o)

Neida, jannemor, jeg bekymrer meg ikke for den lyden. Lurte bare på om jeg var den eneste som har hørt det. Er lissom litt spesiellt på en måte.

Jeg tror nok at det er leddene på babyen som knekker innimellom, akkurat sånn som det gjør hos oss også :o)

Skrevet

Jeg hører dette flere ganger om dagen.. Det begynte for sikkert 3 måneder siden (er nå i uke 36) Jeg trodde det var jeg som hørte feil, for jeg har aldri hørt om andre som har hørt det samme.. Har faktisk ikke sagt det til noen, for jeg trodde ingen ville tro meg. Jeg har også tenkt at det må være leddene til baby;) Deilig å høre at det er normalt da, og at det ikke bare er jeg som er rar..;) Lykke til videre!

Skrevet

Jeg og hører denne lyden ofte, er helt sikker på at det er lyden av babyen som knepper leddene, det høres akkurat ut som om du knepper leddene selv under vann;)

Og det kan jo stemme det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...