Gå til innhold

Ang. innvendig UL og eggløsning

Anbefalte innlegg

Jeg må spørre om enda en ting,men jeg sitter her på nett. Skal til gyn. og ta innvendig UL på fredag. Jeg har el mellom fredag og mandag.

Det kan vel ikke forskyve el på noe vis? Kan han se om det er noe egg som kommer og om jeg har eggløsning? Legen trodde han kunne se en cyste, så det er derfor jeg skal dit. Har ikke sakt ifra til legen at vi prøver, men tenker jeg spør litt om el med det samme jeg er der.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6540907-ang-innvendig-ul-og-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått beskjed to ganger om at gyn har sett at eg har eggløsning, men tror ikke det har noen innvirkning at de undersøker deg.

Håper de ikke finner noe annet enn et egg som venter på "selskap".. he he. de fant cyste hos meg forrige uke.. regner med at det ikke blir noe komplikasjoner utav det..

Lykke til!!!

Hei Elovise!

Jeg var på UL for litt over 3 uker siden. Da kunne legen se at jeg kom til å ha eggløsning den dagen ;o) Han sa: BINGO - gå hjem og ring mannen din - for du får eggløsning i ettermiddag. Kunne se en mørk/svart pose som lå utenpå eggstokken - litt rart/morsomt å se... ;o)

Men han sa ikke noe om at han kunne forskyve/ødelegge eggløsningen - så jeg tror ikke det...

Nå har du allerede fått svar,men kan jo bidra med min erfaring også.

Var på innvendig UL i forbindelse med utredning for et par uker siden. Dette var dagen før IKM,og da sa gyn. at hun ikke kunne se noen spire(hun hadde desverre rett),så antar at de kan se om egget er på vei også. Ikka at jeg fatter det,for jeg klarte nesten ikke se en dritt på den derre skjermen! :-) Venta egentlig ikm 2 dager etter,men hun skrapa på livmortappen/halsen for å ta celleprøve,så tror det provoserte tanta frem en dag for tidlig...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...