Gå til innhold

Har IKKE noen fortid som sniffer, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å fulle bensin på bilen i dag og det å gå forbi et par nymalte hus når jeg gikk tur i sted overgikk lukten lukten av de beste boller og søndagsmiddag.

Hater bensinlukt til vanlig..

Noen andre med samme lyster??

Kan jo legge til at jeg har selvkontroll nok til å ikke å oppsøke disse "god" luktene :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns kjeller lukt lukter kjempe godt,helt rart, så er nok ikke bare deg

Skrevet

Kjeller lukt og håndkler som ikke har vært i tørketrommelen er de beste luktene for meg om dagen. Har ikke kjeller selv, men var hos søstera til samboern og kunne godt ha bosatt meg i den kjelleren de hadde... =0)

Skrevet

Bensin, neglelakkfjerner, white spirit, maling - you name it! Alt som er skadelig å sniffe har jeg lyst på! Ukas stor glede er å legge blank neglelakk! Godt jeg også har selvkontroll.. hehe..

Skrevet

hehe.. Kan sende over litt kjellerstuff til de to over her (har kjeller med EKTE kjellerlukt) så kan jo vi to avtale et barseltreff på plata :o)

Skrevet

Syns alltid det har luktet godt med bensinlukt jeg. Men vi har diesel bil, og det lukter ikke godt!!!

Skrevet

Slike pica syndrom er normalt men tyder ofte på jernmangel. Jm sa til meg etter at jeg fortalte at jeg skulle gjerne drikke såpemidler, spise tannkrem sniffe det ene og andre at hun håpet jeg ikke sniffet besin når jeg fylte. Nei det er kanskje det eneste jeg ikke gjør. Er salmiakk så mye bedre da. Får en løsemiddelskadet baby. Jm bare lo da.

Skrevet

synes også kjellerlukt er godt:-)

bensin også, hender jeg ruller ned vinduet når sambo fyller tanken!

Skrevet

Jeg er blitt helt avhengig av en slags lukt jeg kjøpte i thailand, den brukes til ved tett nese. Denne lukte greia inneholder: Menthol, Camphor, Borneol og Eucayptus olje.

Bensin lukt har jeg elsket til vanlig også, men nå har jeg også begynt å synes røyke lukt er godt (røyker ikke til vanlig, men sambo gjør det).

Skrevet

Ja jeg har alltid likt bensin, garasje og kjellerduft. Slik tørr murpuss.... Og det har forsterkets i løpet av graviditeten... Dype trekk når jeg skal kjøre frem bilen.

Røyk- og svettelukt deremot kan jeg ikke fordra. Og jeg røyket i 15+ år tidligere. Noen år siden jeg sluttet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...