AMINE Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 I dag fyller jeg 27 år, og som verdens beste bursdagsgave var jeg på UL og fikk se min skjønne lille gutt. Han er helt perfekt. Litt over 2 kg(uke 30+5) Så den søte lille nesetippen hans. Er helt forelska. I morgen skal jeg på 3D, og det er så utrolig flott!!!! Gleder meg masse. Så skal jeg på UL igjen 31/10, så jeg får se lillegutt ofte før fødselen nå. Er helt i lykkerus i dag jeg:-)
MM med spire Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer med dagen !!!! og så bra du kom deg på ul idag... Herlig å se de bittesmå kroppene inni oss Kos deg resten av dagen, og ha det helt supert på 3d i morgen
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer med dagen Kjempebra bursdagsgave da Skjønner godt at du er i lykkerus..=) Ha en fortsatt kjempe fin bursdag, og lykke til på 3D ul i mårra! Klem klem =)=)=)=)
Mary1- født victoria Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer sååå masse med dagen!! Åsså så fin bursdagsgave!! Ha en vanvittig flott dag videre, og kos deg på 3D i morra ) Håper vi også får se bildene av gutten din...
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 gratulere så mye med dagen:) håper du får en strålende dag:)
Snupidupi Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulere med dagen! Tenk at neste år e den lille i lamme dæ å feira bursdag ;D Det bi jo enda meir stas en å bærre hils på han i magen...
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 grattis med dagen!! heldige du som får se lillegutt så mange ganger før fødselen også!! (litt misunnelig, ja..) stor bursdagsklem fra
AMINE Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2006 Tusen takk alle sammen:-) Må vel prøve å få lagt ut noen bilder etterhvert. Er helt grønn på det området jeg;-) Ellers syns jeg det er veldig koselig å hilse på gutten såpass ofte ja. Heldige meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå