fikk prins 11.01.07 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei..jeg lurer på om det er flere som føler at det er annerledes å gå gravid andre gangen i forhold til kjæresten? Får dere like mye oppmerksomhet som første gangen? Jeg føler at ting er så selvfølgelig denne gangen....litt kjedelig det da...skulle gjerne blitt tatt litt bedre hånd om innimellom...hmmm...ja...flere der ute som føler det slik????
Gravid... igjen =) Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har det stikk motsatt av deg. Føler han er mye mere obs denne gangen + at han tar mye mere hensyn til meg... Er 12+4 nå og har vært mer el mindre sengeliggende i 1,5 mnd nå pga kvalme, så på toppen av alt kom bekkenløsninga tilbake =) Men er kjempe glad for og ha en så fantastisk kjærest som forstår, og som gjør alt for at jeg skal få det lettere....
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Du har iallefall kjæresten hjemme..... Jeg har en mann som er ukependler, samt en 3 åring hjemme, full jobb og 3 etasjes hus... Helgene blir litt på ungenes premisser når han er så mye borte(han har ei datter fra før også), så jeg savner litt mer voksenkontakt og omsorg, men...
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Min samboer er dødens kjip der... Både nå og forrige gang. Ikke en eneste kommentar på magen, ikke en hånd på magen. Har tilogmed spurt om han kan være så snill å gi meg bitte litt oppmerksomhet på det området, men gjør det fortsatt ikke. Synes derfor det er kjempestas når jeg får kommentarer fra andre, for da er jeg liksom ikke usynlig lenger. Forrige graviditet spurte jeg om han ville kjenne når det sparket, da fikk jeg til svar: Må jeg holde her lenge eller?? Rett og slett helt tragisk der!!!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2006 Det er ikke det at jeg føler han ikke tar noe hensyn...det bare virker ikke like intressant denne gangen liksom..jeg føler meg litt tilside satt..har hatt nok med å ta meg av datteren vår også..hun er forøvrig to år...jeg skulle gjerne hatt en omtenksom mann som viste litt mer interesse jeg....savner foriige graviditet..da var han ekstremt flink og var intressert i hva som skjedde der i magen...nå venter vi gutt og det er liksom en selvfølge at alt går av seg selv...kjedelid rett og slett...men men...sånn er det blitt altså...
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Er vel noe med at mannfolka ikke kjenner graviditeten på samme måte som vi gjør, kanskje. Min var ikke spesielt opptatt av det med førstemann heller, mindre denne gangen. Litt sårt, men det er sånn han er. Vet jo han gleder seg, og tårene lå i øyekroken på UL, samt da guttungen kom til verden.
Kosego&Lille'n Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Sambo oppfører seg likt som forrige gang. Ikke kjempemye oppmerksomhet nei... Men jeg vet at det er bare sånn han er. Merker at han er glad for at vi skal ha en til, og at han gleder seg. det er verre med resten av familiene våre. De har nesten ikke vist oss noen oppmerksomhet. Da blir jeg faktisk mer skuffa...
'***mamma til to engler*** Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 faktisk kjenner jeg meg veldig igjen her.... vi venter nr to nå, og det er ikke helt det samme som sist.... føler at det er mer sånn avslappet forhold til det denne gangen... ikke så spennende liksom... men når jeg tenker etter er jeg kanskje litt sånn selv og... -men det betyr jo ikke at jeg ikke vil at han skal vise litt mer entusiasme selv om jeg ikke er så gira som sist.... huff, jeg er vel kanskje bare litt vanskelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå