9nah Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei er i min andre pp og begynte å teste EL på lørdag. er syklusen min stabil allerede forventert jeg EL på torsdag. Lurer på en ting: alle testene (senest idag) har vært helt klart negativt med bare en sterk strek. det står på pakken at når man får en strek til må man være sikker på at den er like sterk eller sterkere enn strek 'nr 1'. betyr dette at hvis jeg lå oss si i morgen får en svak rosa strek nr 2, ikke har EL? skal jeg da teste igjen torsdag og først anta at jeg har EL den dagen streken er kjempe-sterk? husker ikke merket på testene jeg bruker. kjøpt dem på Vita. håper noen kan hjelpe med svar...
Lillegullet130707 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Jeg syns det kan være vanskelig å forstå disse eltestene. Derfor bruker jeg Persona testpinner med monitor (monitoren fortelle meg om jeg har eggløsning eller ikke). Sannsynligvis vil nok el-streken bli sterkere etterhvert som du nærmer deg el...? Jeg vet ikke helt... Sorry - dette var ikke noe godt svar... Men jeg skjønner at du lurer.... Ville bare si det! ;o)
9nah Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Lilletrollet80 (med nesten samme IKM som meg:-) ok, hmmm. får se om jeg bytter til den din da neste pp, hvis det bare er forvirrende nå ja. får prøve å se, og heller satse på hyppig sex den neste uken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå