Gå til innhold

Sparker barnet under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller er det i ro? har lurt på dette en stund

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har merket veldig lite bevegelser under mine 3 fødsler. Det har vært noe, men det er ytterst sparsommelig. Men de måler jo hjertelyden under fødselen, så du slipper og engste deg for at barnet ikke har det bra (dvs litt stresset er jo babyen også, det er jo ikke behagelig for den heller)

Skrevet

Sønnen min sparket ganske mye under fødselen, eller vred seg rundt omkring! Jeg syntes de var ganske ubehagelig spesielt under riene, da magen blir stein-hard og du har så mye vondt fra før av!!! Og magen føles veldig øm. Men dette oppleves sikkert veldig forskjellig fra person til person.....

Skrevet

Hadde ctg og sparketester en del ganger under fødselen, og hun sparket en del :-) Kjente det ikke så godt under riene, men mellom så kjente jeg det på samme måten som før fødselen.

Skrevet

Jenta mi var helt propell under fødselen,det var skikkelig ekkelt.Hun sparka til og med da hodet var ute og kroppen var fortsatt inne i magen min.Det var rart det.Mens guttene sparka ikke så jeg kan huske.Hadde overvåkning på de begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...