I+T=spire Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei. Er det flerre her som går å kjenner på utallige symptomer. Her tar det helt av...:-) Er nok garantert TR lurer rundt neste hjørnet eller så lider jeg veldig av innbilt graviditet symdromet...:-)
Lillegullet130707 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, ja, man innbiller seg vel noen symptomer når man er prøver... Men innbilt svangerskap - det er det vel neppe... Utrolig skjeldent blandt mennesker... Eller kanskje det er ekte symptomer du har...? Det vil jo tiden vise... ;o) Lykke til!
**bambi22** Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Da er vi 2 Ingvild :-) slik har jeg hatt det hver mnd,så egentlig vet jeg ikke når jeg blir gravid at jeg da er gravid!hehe Lykke til!:-)
VinterSol+2 Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 tell oss som 3! Men kanskje det er spesielt sånn i starten, (vi er jo begge i 1pp) jeg håper iallefall at disse symptomene roer seg ned etterhvert, en blir jo så skuffa. Med mindre alle disse småtingene betyr at jeg faktisk er gravid da:) hehe da er det greit:)
starfire Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Symptom jakten er i gang, ja. Kjenner MASSE av og til, mens andre ganger er det ingenting. Kvalm i boelgedaler...
**bambi22** Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 hvor mange pp er dere i? vi er i vår 8pp!:-) så håper spiren snart sitter!:-)
I+T=spire Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2006 er i vår første pp.så forhåpningene er ikke så veldig store denne mnd,men hadde vært veldig gøy om det hadde klaffet..
Gjest Tutt1 Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 symptomer i fleng her denne måneden.. uvel og sliten, men det rareste er at jeg har noe som minner om bekkenløsningssmerter.. ikm 8.10. Venter spent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå