Gå til innhold

Hei Lone:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er nok på jobben enda. Men fikk lyst å skrive litt til deg i dag også vettu=)

Ble tidlig kvelden på meg i går. Når jeg har mensen, så blir jeg mer slappere og trøttere. Så det var deilig å få lagt seg tidlig i natt.

Hvordan går det med deg? Du har vel enda ikke fått mensen tenker jeg.

Tenker masse på deg.

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har testa positivt nå på stav.

Du er garantert gravid Lone-vennen. Det føler jeg virkelig nå.

JIPPI. Nå fikk jeg tårer i øynene her......

Skrevet

Hei Juhu ( smiler når jeg leser innlegget ditt :0) )

Jeg har ikke fått mensen nei :0)

Jeg hadde to billigstaver igjen som fortalt tidligere, og testa for fem minutter siden med den ene. har jo akkurat kommet hjem fra jobb og det er ettermiddag, men shit tenkte jeg. Og innen det var gått fem min, ja ca tre min - så ble staven svakt rosa! Har aldri fått positiv stav tidligere! Kun strimmel. Og nå er det jo ettermiddag!!

Vet du Juhu, jeg mistenker deg for å smile idet du skrev innlegget kl 1320. Følte du at jeg kom til å teste positivt i dag eller? :0) Du er ei godjente du!

Men jeg kan ikke tro det før jeg har prøvd en CB. Kanskje jeg skal holde igjen gutten på sfo, og kjøre på apoteket? Det er langt dit, men jeg har planer for hele morgendagen og da får jeg ikke tid...

Herregud Juhu! Tenk om jeg er gravid likevel? Kanskje jeg har testa for tidlig? Hva tror du? Hva skal jeg gjøre? Guri Malla!!!!!

Klem til godjenta :0)

Skrevet

Kjære vennen. Ja du er gravid. Kjør på apoteket og kjøp CB digital test. Da får du opp GRAVID. For nå er du langt uti syklusen din.

Kjøp den med 3 pk. Så har du.

HURRA HURRA HURRA . Tralalalala, du er gravid.

Skrevet

Jeg begynner nesten å grine sjøl jeg.

Er så redd for å teste negativt på CB.... Jeg må bare kjøpe en sånn test. Blir lang dag på Sfo for gutten da, men...

Tror du virkelig jeg er gravid nå da? :0) ÅÅ, ok..er helt frustrert her jeg....ehhh..oki..først ringe sfo...så apoteket.. Oki. Bimmes om halvannen time ca da!

Klemmmm til godjenta! :)))))))

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaa, Lone, du er gravid. Kjøp DIGITAL CB test.

Skulle den i tilfelle bli ikke gravid på displayet etterpå, så tester du i morgen tidlig også med den. Men du er garantert gravid nå.

Og tårene mine renner her nå.....Jeg er så glad på dine vegne.

Kunne ønske jeg fikk holde rundt deg nå og gitt deg en go klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...