Gå til innhold

er det billigere å kjøpe barneutstyr i utlandet?

sunny81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er billigere! Vi har kjøpt vogn fra babyjungle.nl og er veldig fornøyd - har sprrt noen tusen på det! Jeg har venninner som har bestilt både fra italia og Tyskland som også har spart en del penger på å handle der. Jeg er ikke sikker på mailadresse, men om du søker på merker som Teutonia, Quinny osv, og deretter sender mail til butikker i ulike land som fører utstyret, vil de garantert hjelpe deg!

Lykke til!

Hei

Vi har kjøpt veldig mye av utstyret vårt i Nederland siden samboen er derfra. Vi har handlet på babyplaneten.nl. Babybabsen på Nordbysenteret ved strømstad er også noe billigere, men du må nok lengre sør for å spare de store pengene. Det lønner seg.. Nettsiden som Lurifax refererer til er også bra.

Og ja; jeg er helt enig; det er veldig dyrt å få to, derfor er det greit å hjelpe hverandre om hvor vi kan få bedre priser. Vi sparte nesten 3500,- på å kjøpe vognen i nederland.

Lykke til

Om noen av dere har litt tyskballast, kan jeg anbefale dette stedet:

http://baby.ebay.de/

gå inn på "Kinderwagen & -tragen", deretter gjerne på "Zwillingswagen" -

her kan man kjøpe med det samme (Sofort Kaufen), eller delta på auksjoner - har gjort mange gode kjøp herfra - aldri vært noen problemer.

Mest liker jeg dette stedet for det utrolige utvalget på ett sted (foruten prisene da)....

Fant selv tvillingvognen her - til 159 euro med mykbagger for 39x2 euro, helt ny + ca 20-25 euro i frakt - det er til å leve med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...