Gå til innhold

blødning!!


silly er gravid :)

Anbefalte innlegg

Huff.. fikk den gode nyheten i går.. jeg er gravid.. hadde litt blod i går men veldig lite.. i dag har det blitt mere.. så mye at jeg må bruke bind men mindre enn mens..

Er så redd for at jeg skal miste min lille spire...

 

 

ikke lett dette her..

 

 

noen som har noen trøstende ord eller som har opplevd dette og at det har gått bra..

 

Klem fra en ivf'er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

jeg er bare 6 uker gravid selv og har ikke hatt noen blødning, men har lest at det er ganske vanlig at man blør litt noen ganger, det er ofte fordi at det er flere egg som blir befruktet på en gang og at noen løsner, det blir som oftest 1 egg igjen. Det sto at da må man ta det med ro. Hvis jeg var deg ville jeg snakket med legen din for sikkerhets skyld. jeg vet ikke om dette var noen hjelp. men jeg håper alt går bra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst gratulerer så masse med graviditeten. Hvor langt er du på vei? Det er normalt å blø litt i starten når embryoet fester seg, og det er også mange som blør uten noen spesiell grunn senere. Jeg opplevde det samme og mistst desverre. Jeg hadde ingen smerter, men blødde ganske kraftig. Men ei venninne av meg blødde også, og hun har en nydelig liten gutt på 1 år nå, så det kan jo også gå bra. Hvis du fortsetter å blø og det øker, bør du ta en tur til legen. Men ikke ta sorgene på forskudd, for de sier at det er ca like vanlig å blø som ikke å blø i et svangerskap. Lykke til!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!

Jeg er etter mine regninger 4 uker på vei. 2 uker for fosteret.. hadde ivf for 2 uker siden.. Har snakket med riksen og skal ta en blodprøve i morgen for å sjekke at hcg stiger normalt..

Takker for opmuntrende ord... det hjelper litt....

Får bare vente til i morgen for å høre svaret...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen! Håper det går bra og at alt er i orden. Du burde ta det helt med ro resten av dagen og prøve å tenke positive tanker. Men husk at hvis det ikke går denne gangen, så vet du iallefall at du kan bli gravid og at det helt sikkert går bra neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei !!

Jeg vet at jeg kan bli gravid ettersom jeg har hatt en exu tidligere i år.. Men jo da jeg skal prøve å ikke være så negativ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morgen, det er sikkert lurt å få en svar så tidlig som mulig så slipper du å gå være worried! så kan du slappe av og ta det med ro når du finner ut at alt er ok! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er nå i min 10 uke og jeg blødde i tre uker. var på ul og fikk se et lite hjerte dunke:-) på fredag sluttet det endelig å blø. gynekologen min sa at han såg det kom blod fra livmor men viste ikke hvorfor, men sa at noen gravide hadde det bare sånn. håper dette kan roe deg litt :-) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!!

Tusen hjertlig takk det roer meg faktisk litt det da.. Vi får håpe at det er slik med meg også da..

Det er en etterlengtet gravididtet så jeg håper virkelig at det sitter denne gang..

 

Stor takk og klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...