Tjatjo Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Et lite tips når dere skal til ultralyd =0) Jeg gjorde ikke dette selv på ordinær ul, men fordi jeg venter tvillinger og får flere ultralyder, kom vi på at vi kanskje kunne filme en av ultralydene. Så, i går når jeg skulle ha ultralyd tok sambo med kamera og filma hele ultralyden (zoomet inn på skjermen). Jeg er sengeliggende pga kort livmorhals....så nå kan jeg kose meg med å se bildene og bevegelsene så mye jeg orker. Dette kan man jo sikkert gjøre på den ordinære også om man får lov. Jeg droppet 3D ul, så synes det er ekstra stas å få med noen bevegelser på film likevel.....
Tommage♀♂ Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Samme gjorde vi, og hadde planer om å gjøre det denne gang også. Men da jeg skrev det inn her i går var det mange som mente at det ikke alltid var lov, så jeg skal hverfall spørre jordmor denne gang, hihi=) I fjor tok vi bare opp filmkameraet og filmet i vei uten å spørre...
mayaya Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Noen som har vært på St.Olavs og fått filmet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå