lykkeligmed3 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Var på størelseskontroll i dag og ble i tillegg "strippet". Har tre uker igjen til termin men fikk time til igangsetting av fødsel om en uke hvis ingenting har skjedd til da. Var også hos jordmor som satte muskelavslappende akupunktur. Så da var det bare å vente igjen på at noe skal skje da....
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hvor stor er babyen din? Jeg skal også settes igang ved termin som er neste torsdag pga stor baby.. Hun var rundt 4 kg for en uke siden. Legen prøvde å strippe meg sist uke,men ga opp fordi det var så sinnsykt vondt for meg. Skal på kontroll i morra og håper jeg er litt moden til da.
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang så tidlig?? D vil jeg også bli................................. Fødte en stor baby sist og gikk 17 dager over noe jeg føler jeg stritter mot nå. Har ikke kommet helt i allianse med doktoren på dette enda, vi har bare "snakket" om det. Men håper håper håper at jeg slipper å gå over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå