Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Så du også bor på Teisen, og så har du termin dagen før bursdagen min ) Hvor på Teisen bor du? Jeg bor i Regnbueveien, og trives kjempegodt her. Det er jo nesten så vi kan komme i samme barselsgruppe, selv om jeg har termin 18. januar... Er det førstemann for deg eller har du barn fra før? Jeg har som jeg nevnte i januar-tråden en sønn på 14 mnd fra før.
Mona + kid Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Du tuller nå eller?? Jeg bor i Regnbueveien jeg også, hehe! Bor i nummer 9. Trives veldig godt vi også, har bodd her i et år. Perfekt å ha barn her/der virker det som, herlig med så mye hage rundt forbi! Er helt nybegynner på dette - altså null barn fra før!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Haha... nei, jeg tuller ikke... Jeg bor i nr 11, så vi er naboer..hehe. Vi bor i ende-leiligheten i 4. etasje. Vi får avtales å møtes utenfor en dag - magen min begynner å bli ganske tydelig, så tror ikke du kan ta feil. Jeg er 100% sykemeldt, og kommer til å vøre det ut svangerskapet, så bare si ifra dersom du kjeder deg en dag )
Mona + kid Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Artig at vi er naboer! Vi bor i 2. etg. Da sier jeg ifra hvis jeg kjeder meg en dag altså! Jeg jobber fullt, jobber på Ulven - flott vei til jobb! Gjør stort sett ingenting på kveldene, da, så kanskje jeg "bimmer etter deg" en kveld!?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, si gjerne ifra. Førstemann her i huset legger seg senest kl 19, så rundt de tider passer det dårlig, men en stund før eller etter går bra. Jeg er på nett stort sett hver kveld, men ikke hele kvelden lang... )
mona_k og lille brage;) Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 hihi så kult dere er naboer og ikke viste om det=) jeg bor på veitveit ikke så langt unna det heller ? er ny i byen så er ikke sikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå