supra-Embla kom 12.12 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Har fått en oversikt over feriedager, og siden jeg har gått sykmeldt i sommer har jeg ikke tatt ut ferie... Så jeg har til gode 26 ferie dager m lønn i år som jeg overfører til neste år. Så det vil si at jeg kan ta ut 11 uker m ferie neste år... Det passer meg utmerket!!!!!! Yes
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 lucky you. får mange fine ekstra dager med gullungen da =)
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jepp, det gjør jeg, føler meg litt heldig
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Sorry, men tror ikke du får overført alle de dagene... Jeg fikk ikke det.
popkind Skrevet 8. oktober 2006 #5 Skrevet 8. oktober 2006 Til supra: SÅ DEILIG!! Til anonym... : noen arbeidsplasser gjør unntak!!
*Lucia* Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Håper du får overført alt da!! Undersøk det så fort som mulig. Hvis du ikke får overført alt så har du vel krav på lønn i steden?? (Mener det) Vi får overført maks 2 uker, dvs 10 arb. dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå