♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Flere som går på det? Skal på pusterommet i markveien. (oslo) Tenkte jeg skulle fortsette med barselYoga, når babyen er født også, det så så bra ut, trim både for mor og barn samtidig!
mamma til Armand & Even Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg fant ikke ledig kurs . har termin 11.desember.jeg bor i oslo.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 jeg tror det bare er å møte opp i markveien, de hadde problemer med å få startet opp pga altfor få påmeldte! Ring de da vel www.pusterommet.no
svensen Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg går på Sagene og er veldig fornøyd. Det kurset jeg går på nå er tilpasset 3. tri og er mer avslappende enn det første kurset, som var mer trening. Men sånt varierer med hvem som tilbyr. Uansett, selv for en som ikke er så glad i yoga i utgangspunktet er det faktisk veldig OK.
kaia_79 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Sagene er kjempe ok! Jeg går også der. Her er linken http://www.osloyoga.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå