litho Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Tar lunchen med dere i dag også, jeg... I dag var termin for den første jeg mistet i år. Var redd dette skulle bli en fryktelig dag, men det går rimelig greit. Bedre enn forventet i alle fall. Har tatt blodprøver av hormonstatus på dag 21 i dag, får svar på prøvene i posten i løpet av et par uker... Spennende! Håper det går raskt å få time til hysteroscopi. Leste litt på sidene til riksen, dette er ganske ekkelt er det ikke? Noen som vet? Tok en opptelling i går og fant ut at jeg har vært igjennom åtte gyn us i løpet av 2006. Ikke rart jeg var nervøs når jeg skulle til gyn fredag, begynner å bli litt forskynt av dette her. Har liksom fått nok av de undersøkelsene nå!
nungo Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Kjenner meg så igjen! Orker ikke tanken om at ennå et fremmed menneske skal sjekke med nedentil -- uf, man skullw tro det gikk lettere jo flere ganger man hadde gjort det, men jeg opplever det i alle fall ikke slik. Men vi får jo se det positive i det og en GU kan jo gi svar på mange spørmål og danne grunnlag for behandling, gode råd, veiledningen etc. Du får virkelig din del av plagene; håper operasjon etc går greit for deg slik at du ikke skal slite med det også. Vedrørende termin for mistede, har jeg ennå ikke opplevet det. Jeg er faktisk i en litt spesiel situasjon; min beste vennine har termin få dager etter min termin med første jeg mistet (slutten av desember) og min svigerinne har termin samme uken, som jeg skulle hatt termin med den jeg mistet i august (slutten av mai). Jeg lurer på hvordan det blir? Sender masse gode og varme tanker til deg i dag, litho!
skifer Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Vil bare gi deg en klem og ønske deg lykke til:) Klem
nicco Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Tror de vi mister alltid vil ligge litt i bakhodet uansett. Jeg håpet jeg ville bli gravid igjen før termin til den jeg mistet, men det ble jeg ikke. Hadde termin 25.juni, og gruet meg veldig på forhånd. Men nå ville skjebnen det slik at jeg endte opp med lungebetennelse og skyhøy feber med hysterisk morsomme feberfantasier i de dager, så jeg husker ingenting fra det, og det var sikkert likegreit. Og til uka er det ett år siden jeg testet positivt sist.....
litho Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for omtanken!! Godt vi har noen måneder å forberede oss til termindato når vi har mistet... Klarer ikke helt å være borte herfra, har brukt lunchen min her inne hver dag denne uka! Har ikke tid egentlig,men.........
Dolly Duck Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Hei litho! Vet hvordan du har det. Jeg hadde termin for den første vi mistet for en uke siden. Det var en rar følelse. Jeg tror jeg var mest "irritert" fordi jeg nå kunne vært "i havn" med en nydelig baby, men det gikk greit. Det som ikke er veldig greit, er at min svigerinne har termin om et par uker. To uker etter at vi mistet første gang fortalte hun at hun var lykkelig gravid. Jeg sliter med å glede meg på hennes vegne, selv om jeg jo ER glad for det som skal skje. Jeg unngår henne litt. Så får det gå over når jeg er klar. Gidder ikke presse meg. Min sambo sliter enda mer enn meg med henne, og det er verre å se på. Han er tross alt nødt for å forholde seg til sin søster mer enn jeg må... Alt vi skal gjennom, hva?? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå