Gå til innhold

Jeg vil ikke mer!!!!

Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gidder jeg ikke gå her mer, stor og tung og ubrukelig. Det er det verste, kan ikke gjøre noenting omtrent alene, greier så vidt å ta på sokker og støvsuge leiligheten!! Blir sittende i en stol å se på alle andre som jobber, det er DØDEN!!!! Er vant til å bruke kroppen og hjelpe til der det trengs, vant til å klare meg selv med alt av ting i huset. Men neida, måtte få kjærsten til å henge opp noen enkle hyller på badet (sånne med tre skruer i veggen liksom). Jeg vil ha vekk magen og bli meg selv igjen!!!!!!!!!!!!! KOM UUUUUUUUUUUUUUUUT!!!

Deilig å få ut litt frustrasjon ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er slett ikke alene om det ;-)

Jeg har termin 25.10, men går garantert over denne gang også :-(

Skrevet

Heldigvis, legen vil ikke la meg gå to uker over pga psyken, så har han ikke kommet til termin ordner ho så det blir satt igang. Men allikevel, nesten tre uker til med dette???? Da klorer jeg opp tapetet på veggene :( Vil bare grine jeg... Snufs

Skrevet

Signerer denne!!

Vil også kunne fungere i hverdagen igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

skriver under på denne!!!! alt er ett ork!!!!

Skrevet

Ååååå.. jeg er SÅ enig med dere!

Termin 8.10 - skulle GJERNE ha født igår!

sliten :-( tung :-( klumpete :-( lei :-(

Skrevet

Har også hatt d slik helt til nå i helgen.. Har termin 23.10 og har vært kjempelei, vondt over alt, sykemeldt siden juli bla bla..

Men nå når d bare er 20 dager igjen,tenker jeg nesten motsatt.. har 1000 ting som må gjøres før barnet kommer. Så nå koser jeg meg hver dag.. sover lenge, treffer veninner, slapper av, bimmer, ser på teite ting på tv.. Og forteller mannen hva som må gjøres:) Stakkar..

NYT DE SISTE DAGENE:)

Skrevet

Åååå men du har ikke så lenge igjen da! Jeg har så forbanna grisevondt i ribbeina at jeg begynner å bli bra lei selv, men jeg får vel smøre meg med en god dose tålmodighet...

Skrevet

Dakar ping, ser du har vondt i ribbeina dine om dagen ja. Var det ikke du som sa til meg her for ikke så lenge siden at: snaaart blir det bra igjen, er jo ikke så lenge igjen... Hihihi... kan jo si det samme til deg nå :) Du nærmer deg jo du også da, er snart bare en mnd igjen!

Skrevet

Hehe, ja jeg begynner å skjønne denne desperasjonen hos noen i slutten av svangerskapet, før tenkte jeg at det kunne da ikke være så ille... men her sitter jeg da, med grisevondt i ribbeina, bomullshjerne og skal ha eksamen om en uke.. hahaha! Også har jeg begynt å samle på vann!

Skrevet

Samle vann ja, så kjekt da :P hehe... heldigvis har jeg ikke så mye vann i kroppen, legen har skrevet 2 i ødem men jeg syns ikke det er så ille. Sa jeg har sokkemerker og litt i henda, ho kjente ikke eller noenting. Jaja, legen vet vel best :) Desperat nå ja, vil ha klumpen min ut!!! Prøvde å spise han ut på søndag, gikk også en laaang tur men det funket ikke. Spadde ut av en henger med jord i går og lå med vonde kynnere i natt men det ga seg jo selvfølgelig. Og i dag er jeg omtrent ikke gangbar. Det lønner seg visst ikke å jobbe med kroppen nei :(

Skrevet

Jeg har også termin 211006, og er nokså klar. Heldigvis har barnet festet seg, sånn at det er litt lettere å gjøre ting om dagen. Jeg har vært på sopptur tre dager på rad ( følger samboer og hund rett inn i skogen her, de går langtur som jeg ikke orker, så kommer de å henter meg etter 15-25 min) og kommer vel til å fortsette med det til jeg føder eller at skogen er tom =P

Min søster fødte 10 dager for tidlig med sin første, dagen etter sopptur...

Lykke til, det er snart over =)

Skrevet

Jeg har også termin 21.10. Er så lei!!

NOen som har tips til ting jeg kanskje har glemt å gjøre eller forberede? Noe som får tiden til å fly?

Eller hva med tips mot søvnløshet??

Skrevet

Jeg er på overtid. I går vasket og støvsuget jeg bilen. I dag skal den poleres! Alle vondter mottas med takk her i gården i håp om at det kan få fart på sakene...!

Skrevet

Ja jeg fødte 3 uker fortidlig med min nr 2. Etter blåbærtur!!! Orket ikke gjøre noen ting når jeg gikk med nr 3 og han kom ikke før 1 uke over tiden. Jeg satser også på masse turer. Babyen er nå minst 3 kg til tross for at jeg har 7-8 uker igjen. Så det gjør ingenting om hun kommer noen uker for tidlig :-) Og så er det masse traktkantarell og annen sopp i skogen nå :-)

Skrevet

Stor klem til deg vennen. Bit tenna sammen, ikke lenge igjen nå:)

Nå har jeg fått unga ut av huset, vasket og ryddet, har kynnere så jeg nesten ikke får puste,men han har jo lurt meg sånn i flere uker nå, så jeg tørr ikke håpe at det skjer noe snart.

Skrevet

Jeg har termin 22.10! men blir satt igang et sted mellom 13-20 Okt...spørs når jeg er moden sier legene , ber til GUD om at jeg er moden den 13...haha..men kan jo håpe!?

Skal ut å gå en tur nå...kansje det hjelper...har ofte smerter i magen men tror det er mer luft smerter siden det kjennes over hele magen.

Humøret er dårlig om dagen :-(

vil ha prinsessa i armene nå!

Skrevet

Jeg er også drittlei nå. Føler emg helt handicappa, med denne store magen. Sover dårlig, syns det strekker og drar overalt inni magen og den er IKKE liten akkurat. Jeg er generelt veeeldig trøtt og selv om jeg vil at han skal komme ut nå, tenker likevel at jeg igrunnen burde sove litt før fødselen sånn at jeg er uthvilt....

Så lite tips for å få tida til å gå... sove!! snork, snork...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...