Teletubbie Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Er i uke 38 og trenger gode tips til igangsetting av fødselen. Har gått en lang tur i dag, men lite som skjer. Har endel kynnere da.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 humpete biltur...??? Sex?? Men egentlig bør man vel helst hvile, så du har krefter til fødselen...
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 spise sterk mat, se skrekkfilm, gå opp og ned trapper og støvsuge-vaske hus.... Har 2 venninner som begge såg skrekkfilmen forbannelsen, de begge fødte dagen etter...hehe..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Spis fet mat...mye krydder, drikk rødvin til, gå trapper, gjerne hopp disse opp hvis du klarer, spis grøt med mye kanel til kvelds, drikk bringebærbladte m. lakrisrotpulver i, og til slutt ha sex...med orgasme!
Teletubbie Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2006 Tusen takk for mangen gode råd.Får finne på noe annet enn fiskeboller til middag i dag jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Kjøp miniklyx på apotek og sett inn...
Emmilo Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg tror jeg har prøvd alt jeg, untatt lakserolje... urk... Beben kommer når han er klar han.... Tror en del av disse råden er litt tilfeldige.
lykkeligmed3 Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 -bringebærblad kapsler/ te -sex -kanel lykke til
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Har hørt at oppskriften skal være: 1 glass rødvin, ett varmt bad og ett "nummer". Går jo an å prøve.... :-)
KMB Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har hørt fårikål kan få igang fødsel. Jeg fødte i hvertfall dagen etter en fårikål middag med min 1. Med de andre har jeg ikke spist fårikål!!
2nj♥ Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Min forrige fødsel startet etter en lang tur i motbakke. Så jeg har tro på det.... Ellers: sex-sex-sex kanel sterk mat bitter lemon et glass vin husvask, -tak og vegger og trappevask gå trapper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå