Gå til innhold

Kjerringråd for igangsetting av fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 og trenger gode tips til igangsetting av fødselen. Har gått en lang tur i dag, men lite som skjer. Har endel kynnere da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

humpete biltur...???

Sex??

Men egentlig bør man vel helst hvile, så du har krefter til fødselen...

Skrevet

spise sterk mat, se skrekkfilm, gå opp og ned trapper og støvsuge-vaske hus....:)

Har 2 venninner som begge såg skrekkfilmen forbannelsen, de begge fødte dagen etter...hehe..

Skrevet

Spis fet mat...mye krydder, drikk rødvin til, gå trapper, gjerne hopp disse opp hvis du klarer, spis grøt med mye kanel til kvelds, drikk bringebærbladte m. lakrisrotpulver i, og til slutt ha sex...med orgasme!

Skrevet

Tusen takk for mangen gode råd.Får finne på noe annet enn fiskeboller til middag i dag jeg da:)

Skrevet

Kjøp miniklyx på apotek og sett inn...

Skrevet

Jeg tror jeg har prøvd alt jeg, untatt lakserolje... urk...

Beben kommer når han er klar han.... Tror en del av disse råden er litt tilfeldige.

Skrevet

-bringebærblad kapsler/ te

-sex

-kanel

lykke til

Skrevet

Har hørt at oppskriften skal være: 1 glass rødvin, ett varmt bad og ett "nummer". Går jo an å prøve.... :-)

Skrevet

Jeg har hørt fårikål kan få igang fødsel. Jeg fødte i hvertfall dagen etter en fårikål middag med min 1. Med de andre har jeg ikke spist fårikål!!

Skrevet

Min forrige fødsel startet etter en lang tur i motbakke. Så jeg har tro på det....

Ellers:

sex-sex-sex

kanel

sterk mat

bitter lemon

et glass vin

husvask, -tak og vegger og trappevask

gå trapper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...