Dolla&Heidi&spire Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Jeg holder på å skrive en oppgave på skolen, og i den annledning lurer jeg på hvilke vintersko/merke dere kjøper til barna deres?? Kjempefint om dere kan ta dere tid til å svare! På forhånd takk:)
frida`s mamma Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 når det gjelder vintersko til jena vår så har jeg pleid å kjøpe skofus tex sko, sko som puster og som tåler å få litt bløyte på seg.(regn/slaps og snø). Disse skoene koster litt, men de er værdt det. Har prøvd billige merker også, men det resulterte i at hun ble fort fuktig på beina. Håper jeg har kunne gi deg litt svar.
blond Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Vi har også kjøpt dette merket i år til både 4-åringen og gutten vår på 19 måneder.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Vi har i år kjøpt Friends fra Coop (best i test for andre året på rad), men i tillegg kjøper vi Viking med Gore Tex. Viking har jeg veldig god erfaring med fra jobb i barnehage ) Coop Friends har jeg hørt masse positivt om fra folk jeg kjenner som hadde disse i fjor.
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Vi hadde Skofus i fjor, men han ble så fort kald i dem. I år har vi kjøpt Ecco.
solemio Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Ecco. Fullt og helt fan. Har aldri hatt våte bein, bare vått utapå skoene. Og lette og gode å ha på.
anaina Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Elefanten Gore tex. Regner med Ecco e.l. i år
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Har også sverget til Elefranten i 3 år. Har kjøpt Ecco de siste 2 årene, -men har begge gangene opplevd at prinsessen har blitt våt på bena. Så i år blir det Viking. Hadde det som ekstra sko i fjor, - med god erfaring. Så i år blir det Viking med Friends som reservesko, - siden de kom så godt ut i testen til Foreldre&Barn.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har valgt Friends i år. Den vant best itest i foreldre og barn.
cielo *to barns mamma* Skrevet 8. oktober 2006 #11 Skrevet 8. oktober 2006 Husker ikke merkene, men har prøvd både gore-tex og skinn sko som er kjøpt i skobutikk og som kostet ganske mye. Var ikke bra for tulla mi, hun ble kald på bena. Så i fjor kjøpte jeg sko på coop til 199,- og de var veldig bra! I år har jeg derfor kjøpt to par sko fra coop, de samme som hun hadde i fjor og de som ble best i test (også 199,-)
allergibarn Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Siden vi bor på fjellet og datteren vår leker mye i "skikkelig snø" - og har så brede bein at mange av disse gore-tex skoene blir for smale, går vi nok for Sorell eller Kamik i år også. Disse har løs innersko i ull som kan tas ut for å tørkes. Samtidig er de litt høyere enn snøreskoene. Har hatt Sorell ett år og Kamikk ett år, og hun er aldri kald eller våt. Bruker kun ett par ullvang sokker nedi. Fantastisk gode sko. Nettopp kjøpt "høst/fjellsko" til henne i merket Merell med gore tex, som blir sånne "gå på tur" sko til vinteren.
emilsinmamma Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Har kjøpt Ecco til min sønn på 4 år til denne vinteren. Kvalitet på sko er et must:) Ecco passer godt til min sønns fot.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 Ecco til kaldt snøvær og Viking sjerrox til vått slapsevær! Jenta er 3 1/2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå