4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 3. oktober 2006 #1 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hallo:) GRATULERE SÅ MASSE:):)!!!!!! Eg visste det, så kjekt:) Tenk du e gravid!! Nå må du nyte dette, og den deilige følelsen!! Eg huske den ennå, sjøl om det et 8 år siden:) Tenke du har ein glade halvdel hjemme så og e gla, gi han ein gratulasjon far meg, de må jo få litt av æren;) tihi.. Heilt skjønt å høre, dette va velfortjent etter sist gang:) Eg e og ganske gla 12 egg blei befruktet, ganske så fornøyd, og håpe morgendagen bringe like gode nyheter!!! Har du ringt til hgsd, ka sa de??? Å blei skikkelig gla på dine vegne:) Goe klemmm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 3. oktober 2006 #2 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei hei!! Og takk takk!!! Eg trur det kje heilt ennå eg, itte nogen testa...(mange) Han min, han har våre sikker heilt siden me satte inn egg, og han sa bare "eg visste jo det!!" når me fekk positiv test. :-) Eg har kje ringt Hgsd ennå, tåre liksom kje.. Men, eg tenkte å ringa itte lunsj. Og då ska eg spør di om dei kan senda enn rekvisisjon te ul i ca uke 8 eller 9. Viss kje, ringe eg legen ittepå. Må liksom ha den ul'en for å roa meg... Løye me det når me har venta så lenge... Gratulera dokke og, 12 befrukta egg, det e jo knall bra. Dokke må ha lykke te me innsettingå i mårå :-) De va det kjekkaste me va me på under heile denne prosessen, så bare gled dokke :-) Eg har venta fælt på denne beskjeden, har kje turd å flytta meg fra pc'en... Godt at det gjekk så godt me dokke :-) Om 2 vege kan du og legga ut enn gravid tråd. Det blir bra vett du :-) Store klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6539178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei hei:) Endelig fått satt meg ned itte ein travel dag:) Kossen går det me deg, har sjokket gitt seg??? Har du fått plinga opp te hgsd?? E skikkelig spent!!! tihi... NÅ har eg endelig satt inn ett gullegg:) Det va delt i 4 og me fikk 4 på frys som også hadde delt seg i 4, så dette va jo bare fantastiske nyheter som møtte oss:):) Ska love deg der va ein som var fornøyd me resultatet!!!!!(følte seg nok mer mann enn han har gjort på aldri den tid..) Tenk 4 på frys, legen sa at dette va veldig bra, de hadde nå velgt ut det beste, men egentlig va de som ble frøse like gode:) DET va verdt det te slutt!!! Og utrolig fasinerende å se når de førte egget opp:) Men det tok jammen si tid, eg hadde visst veldig laaaang livmor(bare sånn itilfelle du ville vite det:)) så eg trengde ikkje å bekymre meg for å føde for tidlig noen gang! Håpe det går bra me deg:) Kleeeeem fra ei blie meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6558705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 5. oktober 2006 #4 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei hei!! Gratulera!!! Kjempe kjekt. Knall bra med 4 egg på frys :-) Di e goe å ha når me ska ha enn te vett du :-) Nå kan du vær glae for at du måtte gå så lenge på sprøytene, se ke det resulterte :-) Blei så glae eg nå, må sei at eg rett og slett e stolte av at du va enn så flotte "egglager" :-) Det tok si tid me meg og å setta inn, for han knoda fælt øve bøyen.. Eg va liv redde at ann kje sko få det te :-) Men, det gjorde ann jo, og nå ligge det 1mm liten ting inni der. Vett kje heilt ke eg ska kalla det :-) Sjokke har ikkje gitt seg ennå. Eg e livredde kver gong eg går på do. Kje kjekt i det heila. Hb den redselen gjer seg. Når eg ringte Hgsd i går, sa Grete at eg måtte ha ul om 3 vege for å se at alt va som det sko. Så då slapp eg å spør om det sjøl. Har ikkje ringt å bestillt ennå, tenkte eg sko gjer det når eg fekk rekvisisjonen i posten :-) Eg syns det e dumt at eg kje klare gleda meg øve at eg e gravide. Sko ønska eg kje va så redde. Eg va kje det når eg gjekk me jentå mi for 8,5år siden, då hadde eg kje bekymringa i det heila. Men nå...... Eg tåre kje sei det høgt enn gong, for alle rundt meg e jo i 100. Misforstå meg rett, eg e jo kjempe glae det e kje det, eg e bare så redde for at dette e enn falske alarm, og at eg komme te å myssta øyeblikk. Heldigvis har eg kje vondt, så alt tyde på at det ska gå bra..... Huff, det blei møje syd dette......... Nå må du vær enn flinke ruger i dei 14 dagene framøve, hadde våre kjekt om me kom oss inn på 1.tri begge to :-) Men, det går som smurt ska du se :-) Store klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6564166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei hei:) Der va du jo:) Ja va deilig å gå ut derifra og bare vite at nå så e det ikkje opp til meg lenger.. Eg føle det, eg tenke litt at hvis det vil feste seg, så gjør det det!! Misforstå meg rett, eg gir kje f... bare at eg tror kje kroppen har godt av hvis eg sitte på nåler:) Eg slappe av, går tur(litt av og te iallefall...,tanken lufte eg heile veien...) Ellers bestemt meg for å leve normalt! Hvis eg klare det:) Nokså rolig i kroppen, eg overraske meg sjøl stadig!!!:) På lørdag skal me ut å spise, glede meg te det:) Eg skjønne så godt ka du meine me at du holde gleden igjen.. Men prøv å tenk at dette e din tur, og korfor sko det ikkje gå bra?? Som regel går det kjempe bra:) Og gravid e du!!! Må rett og slett prøve å slappe av.. Sjøl om det ikkje e lett.. At du gledet deg sist og ikke hadde bekymringer e ikkje rart, det blir på en annen måte nå, dette har du slede for, fysisk og psykisk, og du vil så gjerne. Min tante har også hatt ivf, og hu sa når du endelig så det blå krysset og egentlig sko vera letta og gla så datt taket i håve på deg!! Tusen spørsmål uten svar.. Og det e nok den lasten me må ta me oss når me går igjennom noe sånn som dette.. Men eg skjønne ka du meine, usikkerheten, det og ville glede seg. Det komme te å gå kjempe bra:) Og det kan vera godt å få ul overstått og få bekrefte alt!! Nyt tiden så komme eg forhåpentligvis etter:) EG gjør det:) Gode klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6564502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 HALLOEN:) Kossen går det?? Veldig spent på det vettu:)!!! Uff tenkte eg sko holde meg med å skrive, kanskje du trengde litt tid te å fordøye nyheten litt...?? Men kan jo alltids skrive og høre:) Eg e øm i bryster, men tenke ikkje på det, blir jo det av de tablettene:) Best å ikkje tenke på det!! Vel det e seint, og burde legge meg, men e ein liten "komiserie/krim" slave:) Eg gir steingode seertall på kvelden:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6575797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 6. oktober 2006 #7 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei hei!! Det har gått litt i ett desse dagene. Eg begynnte å skriva te deg i går, men så fekk eg tlf og då gjekk tiå... Det e bra at du nå tar det roligt å leve som normalt i rugetiå. Eg tenkte som så at eg kje sko trena for møje, heller ta det litt med ro. Ellers leva som før. Eg har alltid våre glae i kaffi, og eg drakk det heile rugeperioden. Eg trur det e viktigt å hørra på ke kroppen seie, for den fortelle deg jo ke du bør og kje bør gjør. Og som du seie, kroppen har slettes kje godt av at me sitte på nåle og bare tenke.... Kje bra i det heila.... Hørtes herligt ut å gå ut å spisa :-) Lenge siden me og har gjort det. Kjempe kos :-) Det går litt bedre her, eg merke på meg at eg e gravide. Litt kvalmen, klare kje drikka kaffi, blir fortere sleten osv. Aligavel klare eg kje bli fortrolige med tanken... Koffor klare eg kje det... I dag kom litt Crinone ut, og den var mørk akkuratt som blod. Fekk nesten panikk.. Men, hb det komme seg ittekvert :-) Ska ringa Dr.Braut nå å bestilla ul. Kanskje eg klare slappa litt meir av då :-) Eg glede meg te du og får positiv test :-) Det blir kjekt :-) Goa helgå, så snakkes me. Stor klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6578039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 6. oktober 2006 #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 Johoo igjen :-) Du må bare skriva te meg, det e bare kjekt det :-) Av og te svare eg me enn gong, andre gonge går det litt tid.. Alltid kjekt å jabba :-) Øm i brystene fekk eg og me enn gong som ruger, så det e sikkert eg godt tegn :-) Bare kos deg me dei tegnå som komme du :-) Eg og e sånn tv-slave om kveldane :-) Syns det e kjekt å fylla me på seriane som går. Det e nesten travelt :-) Hb det går bra me deg, og at du kose deg som ruger :-) Klem på deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6578074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 HEI HEI:) Kossen går det?? komt ut noe mer?? Sånn eg har forstått det så er det nokså mange som har det:) Det trenge jo ikkje å vera negativt vettu:) Og veldig veldig positivt at du har graviditets symptomer:) Tror det vil gå mye mer opp for deg etter ul, det e fullt forståelig det:) Eg derimot e negativ nå, vet det er tidlig og alt men ingen ømme bryster, svinge i humøret som ein j....... jojo for å vera ærlig!!!! Hadde jo forstørret eggstokker og masse vondt i magen så roa det seg og nå har eg vondt igjen både der og bak i ryggen............... Positiva laura i dag ja!!!!... Ellers så går det fantastisk!!! Håpe du får ein flotte helg:) KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6594390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 7. oktober 2006 #10 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei du :-) Du må kje vær negative.... Det e bra at du har litt vondt i magen og ryggen, det hadde eg og :-) Og du må tenka på at det e ca i disse dagene atte egge feste seg. Eg hadde og enn periode der eg kje kjente någe i brystene, så det trenge kje bety så mye.. Bare slapp av og tenk at det nå kje e så vanvittigt lenge te du kan testa, bare ei goe uga te... Det virke lenge, men e kje det :-) Her i gården e det pyton. I dag har eg fått mørkt tynn tynn utflod. Og når eg tørke meg blir papiret (beklage detaljane) nesten svart. Ingen resta av Crinone... Eg vett kje ke dette e, og e kjempe bekymra. Fortalte det nettopp te mannen, men han bare avfeide meg at det sikkert kje var någe gale... Eg har ingen venninner som har vært gjennom dette, så de e ingen eg kan spør heller.... Gud det ska bli herligt å ta den ul'en. Viss eg bare får time enn plass. Det va jo og et kapittel. Men, men det ordne seg nok det og....... Håbe du har ei kjekkare helg enn det eg har :-) Goe klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6594687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hallo:) Ja vet at eg må vera positiv.. E bare små amper i kroppen og e redd det e tegn på mensen, men kan og vera for at eg e nervøs.. Me ser e eg så e eg, ellers så får me prøve på ny:) Prøve å tenke litt sånn.. Men over te deg lille venn:) Som sagt så har eg ein tante som har gått igjennom dette så eg snakke ein del me henne om dette og hu hadde akkurat sånn som du beskrive og alt va fint når hu kom te ul. Og det at det er så mørkt som du seie, tror eg bare e positivt, for det høres ut for meg som noe gamle rester..(det va jo ikkje så delikat det heller..) men du skjønne jo ka eg meine:) Ta å ring te hgsd på mandag hvis det fortsette og hør me de, men det høres veldig likt ut som eg sa, og det gikk veldig bra me hu, håpe det gjorde det litt bedre?? Tenke på deg, og dette komme te å gå bra:) Men skjønne bekymringen din sinnsykt godt, eg va så bekymra sist at eg bestilte privat ul. E ikkje lett, ska sende deg masse gode tankar så håpe eg du klare å slapp litt av.. Va det så lang vente tid på ul?? Goe klem fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6596005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 7. oktober 2006 #12 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det e nok lurt å tenka sånn som du :-) Tiå renne kje ut me det fyssta, heldigvis for det :-) Det va godt å hørra at det ikkje trenge vær neg å få sånn mørk utflod. Ska prøva å slappa litt meir av. Takk for hjelpen... Eg ringte Dr. Braut i går, og hu sentralbord damen va så små frekke i tlf. at eg kje ska gå der meir før eg må... Og de hadde IKKJE tid te ul te meg nå i oktober, så lykke te videre ner på listå sa hu... Blei heit øvegidde kor lite folk bryr seg. Men, ingen problem, eg har etpar kandidata på lur :-) Så eg ska ta enn tlf runde på tirsdag, for då e det tlf tid... Det ordne seg nok det :-) Takk for at du gadd svara meg i dag, du har letta trykket mitt noge enormt.. Klem på deg!!!! Kosa deg når du ska ut på middag i kveld, så snakkes me. Klem fra meg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6596252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei hei:) Kossen går det me deg?? FY f... for et troll på det kontoret!!! Går jo ikkje an å svare sånn... Prøv noen andre du, kjenne eg blei litt provoserte, kunne jo svart i en finere tone, og heller prøvd å hjulpe litt!! Heldigvis e der flerne som du seie:) Va kjekt å høre at svaret mitt hjalp litt.. Mager trøst e bedre enn ingen trøst. Håpe virkelig at det går bedre me deg og at utfloden e borte! Hold meg oppdatert om du orke:) Store klem fra moi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6604057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 8. oktober 2006 #14 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei hei :-) Eg seie bare det at eg aldri komme te å bestilla hos Dr. Braut meir, bestille heller hos någen andre... Litt dumt for Dr. Braut sjøl e kjempe flinke.. Det går veldig opp og ner her. I dag måres trodde eg at alt var øve. Det var møje rødere det som kom ut.. Huff, det har blitt nogen tåre i dag kan du sei. Men, det ser ut te at de går bra. Eg har ikkje vondt, og det va med det røa i dag måres. I dag har det bare våre bitte litt brunt.. Mannen tror det er kroppen som renske opp itte seg, og at det lilla fortsatt har det bra inni magen.. Eg tror eg må ringa legen i mårå, og be om etpar blod prøva iløpet av vegå, HCG prøva. Kanskje eg klare ta det litt me ro då... Huff, blei møje syt og klag dette.. Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6606463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei hei:) Uff hørtes ikkje ut som denne dagen blei stort bedre.. Men syns du ska holde litt fast i det at blødningen har stoppet! Og at du ikkje har vondt, men ring å få tatt blodprøve du, det e nok det beste. Ingenting som er verre enn å gå sånn og bekymre seg.. Tror forsatt at det komme te å å bra me deg og den lille spiren, men sjekk det uansett, så får du mer ro i kroppen og. Og du har lov å syte nå, og grine. Tenk på alt me går igjennom i denne perioden og kor sårbar me e.. Reaksjoner e heilt naturlig spesielt når du oppleve det du gjør nå. Må ikkje tenke på det, ska krysse fingrene for deg så denne spiren klore seg fast:) Klemmm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6608524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei hei:) Måtte bare skrive å høre kossen det går me deg?? Håpe og krysse på at det går bra.. Om du har vært hos legen?? Tenke på deg:) Goe klem fra meg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538895-jent%C3%A5/#findComment-6624393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå