Gå til innhold

Åssen ble det med Lone egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fulgt med i timen,men fikk med meg at hun var langt over ikm og testa både negativt og svakt positivt om hverandre... Regner med hu er på jobb nå,så jeg spør dere andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lone er på jobb. Ja hun har testa positivt og negativt. Er spent med henne og om hun har fått mensen i dag.

Men hun har bare testa med strimler og stav.

Skrevet

hmmm... dumme billigtester! Tror nesten bare det er CB-dig. man kan stole på! får se åssen det står til når hun dukker opp her da:-)

Skrevet

Ja jeg stoler ikke på billig strimlene selv om flere har testet ordentlig positvit med de. Men jeg stoler mest på CB. Og jeg kommer til å teste heretter med CB digital. Er veldig greit å slippe å tyde streker for det er veldig forvirrende for mange.

Men Lone sa hun fant EL på dag 12 mener jeg å huske, og hun er på dag 35 eller 36 i dag. Forvirrende. Så jeg mener at er hun gravid, så burde testene ha slått ut ordentlig.

Skrevet

Kanskje kroppen bare er treg med å produsere hormonene,at det er derfor det skifter sånn..? Ja ja,ikke noe annet å gjøre for henne enn å ta tida til hjelp,men det må være så jævlig å gå rundt å ikke vite helt sikkert!!!!!!!! Hadde blitt nervevrak! Tester aldri selv,og tenker vente med det til jeg evt er laaaaangt over ikm og har fått masse tegn!

Skrevet

En positiv test lyver ikke. Får man positive og negative om hverandre er det de positive som teller. Hcg går litt opp og ned og grunnen til dette fenomenet hos mange er rett og slett at de ikke har nok hcg enda, så de får positive tester ved toppene av stigningen og så negative, I tillegg er hver test forskjellig, de trenger inntil 25 mill for å slå ut, men noen kan klare det ved 17, noen trenger 25, noen slår ut på 15 osv... så det kan også være grunnen.

Kan også få det slik ved unormale svangerskap, jeg har hatt dette to ganger. Det kalles kjemisk når testen blir positiv, men så negativ. En kjemisk er når man er befrukta og produserer nok hcg for en test å slå ut, men så mister man og når man da tar test 2 eller har kommet seg til lege fr å teste har hcg sunket og det slår ikke ut...så begynner man å blø oig man tror man har mensen. Men dette er en kjemisk abort. Man får også svingende hcg ved svangerskap utenfor livmora.

Men poenget er, en positiv test lyver ikke, så husk det!!!

Skrevet

Stå på kirsty med oppklarende og avmytifiserende svar! Ser du gang på gang stiller opp med forklaringen på dette med tilsynelatende falske positive tester. Kjempebra :)

Skrevet

Ja da må jo Lone være gravid....Siden hun har fått positve tester og negative tester.

Så da er det bare å krysse fingrene for Lone og håpe at hun er virkelig gravid.

Skrevet

Hadde også det sånn da jeg ble gravid ifjor. Testa første gang 5 dager over ikm på ettermiddagen,fikk svak positiv test med QR(så ting var nok vanna ut litt),og fikk så negativt med cb-dig. et par timer etter. Var smått begynt å blø da,og på kvelden/natta mista jeg,og det var helt for j****g vondt,husker jeg!:-(

Skrevet

Gynekologen minn på volvat tegnet et fint diagram for meg om hvordan dette med hcg virker... da klarte dun qr akkurat å fange opp siste rest av hcg da og når du prøvde cb senere hadde det fallt for mye. Eller den qr'en reagerte på mindre :-)

Gravid er Lone, men om spiren holder seg der inne vil bare tiden vise Juhu...hun er virkelig gravid...eller var... som sagt: en positiv test LYVER IKKE!!!

Skrevet

Dette blir litt for spennende for henne,håper virkelig den graver seg godt fast inni der nå! :-)

Ja ja,i mellomtida skal jeg furte videre fordi det ikke funker for oss:-(

Skrevet

Men om Lone er gravid og hun får bare negative tester framover så betyr det da at det ikke kommer til å gå bra? Altså da må hun få kraftig blødninger vel?

Nei, dette skjønner jeg ikke noe av. Håper så inderlig hun tester positvt igjen altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...