catty27 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg må bare skryte over denne siden :-) Hver gang jeg er hos Gyn og får beskjed om nye ting jeg skal gjøre, tabletter , undersøkelser m.m, så finner jeg alltid forklaring på hva det er her inne .. Jeg er ikke så ofte inne med innlegg , men er veldig mye inne og leser og lærer .. Det er alltid noen som har gjort ting før andre.. hvis dere forstår hva jeg mener.. det er greit å høre hva andre opplever og rett og slett få forklaring på ord og uttrykk.. Det er selvfølgelig ikke bra at vi sliter med det vi gjør, men det er likevel greit å være flere når man først har havnet i den situasjonen som vi har.. Jeg er nå ferdig med min tredje pergokur og var hos gyn i går. Jeg var livredd for at jeg skulle få beskjed om at lap var neste for meg, men heldigvis så var det ikke det.. jeg er redd for den tingen ja,... Jeg fikk beskjed om at nå var det HSG som var neste for meg samt resept på 3 nye pergokurer... ( skjønte ikke så mye av hva HSG betydde, men fant svar her inne selvfølgelig !! :-) Gyn er ikke så flink å inf.... sier bare disse rarare ordene... ) så da får vi se om det kan gå bedre denne gangen... må innrømme at jeg begynner å tvile litt på om jeg noen gang kommer til å bli gravid...... det er vel ca 4-5 år siden p-pille slutt, men først ett år siden vi søkte hjelp.... men vi gir ikke opp !!! Lykke til alle her inne :-) og takk for alle ting jeg har lært her :-) ( jeg må prøve å bli flinkere med innlegg selv ja... ) cathy
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Ville bare si meg enig at disse sidene er knallbra =) Du får begynne å skrive flere innlegg, det er alltid bra =) Ville også si masse lykke til og at jeg håper det klaffer for dere snart =)
Netty32 Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Vil bare signere denne jeg også. Disse sidene er virkelig bra, her er det myyyye mer info enn det legen min kan komme med hvertfall!! Og i tillegg kan vi prate sammen og utveksle erfaringer. Er veldig glad for at jeg oppdaget siden, jeg følte meg ganske alene i verden med dette problemet tidligere. Men nå føler jeg det er mer "normalt" når jeg ser hvor mange det er som har pcos.
Netty32 Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 eehh, den kunne vel misforstås- ikke at jeg gleder meg over at mange har pcos, men jeg finne trøst i å vite at jeg ikke er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå