Gå til innhold

KIMBY og Cat.68 samme person?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, de er ikke samme person. Men i går hadde jeg kontakt med begge to på hvert sitt innlegg. De var innpå hver sin runde på en måte... Men nå virker det som om de ser ganske likt, så derfor har Cat.68 svart på linken jeg la ut med navnet til KIMBY... Hvis det var derfor du lurte tenkte jeg...

Smart, du. ;)

Jepp, det var derfor jeg lurte. *ler*

Maa titte immom Elastica-traaden for aa se hva hun sier.

Saa hun trodde du var gravid NAA. Saa spennende. :D

Jeg HAAPER jeg er gravid naa ogsaa.

Det er etpar som har trodd det her inne, saa jeg gleder med til jeg kan teste. :)

Hvordan gaar det med eier? Finner han Rikke?

Har ikke hørt noe fra han, så leter i området rundt det pleiehjemmet som jeg tror var det Cat.68 så... Vet ikke om flere har kommet for å hjelpe han også nå... Men håper KIMBY kommer innpå etterhvert også, for det kan jo hende hun ser noe mer i dag som faktisk kan lede eieren frem mot hunden! Det er litt lettere å lete i dagslyset, enn midt på natta som han gjorde i natt. Da ser man jo ingen ting... Og det kan jo hende Rikke er veldig redd når noen nærmer seg, selv eieren... Hva vet vi vel om det...??? Men da er det jo bra med dagslys, for da kan man jo se henne!!!

Vi får krysse fingrene, og håpe. Så ender det vel godt får vi tro!!!

Annonse

De kan nok klare seg en stund uten mat.

Jeg hadde en blandingstispe som jeg proevde aa faa til aa spise paa et spesielt tidspunkt og lot maten staa fremme til henne bare en halvtimes tid om dagen, og hun nektet aa spise paa nesten to uker. :)

Sta liten rakker, var hun.

Jeg ga opp etter 13 dager og lot henne spise naar hun ville. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...