Gå til innhold

HVA KJENNER DERE!?

solegget sprekker til påske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

er i uke 14 pluss4. kjenner dere andre livmora!? jeg er endre gangs gravid, men er usikker på hva jeg kjenner. har et operasjonssår rett over skambeinet så det er liksom litt vanskelig.

har en sånn babywatcher så jeg finner hjertelyd med det samme. så jeg tror ikke det er noe galt , ble bare så opptatt av den livmora...he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 18 + 5 og kan kjenne livmoren om jeg konser litt. Morkaken ligger foran alt, så jeg har ikke kjent spark eller noe. Var hos jordmor i går og hun måtte fortelle meg hvor livmoren var :-)

Har slutta å dytte på den etter UL og gått over til å stryke hele magen, til og med snakker til den når jeg er alene (i heisen på jobben og sånn, forteller at vi tar heis hehe).

Skrevet

Er 15+5, ligger langt over på målene, men livmora mi er litt over navelen når jeg våkner om morgenen. synes den er tydeligst å kjenne da, kan se den faktisk. men som sagt, er visst litt større enn normalt, har ikke vært på ul ennå så jeg vet ikke om det er 1 eller 2... mulig mye fostervann, hadde det med førstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...