cille vil-9pp-1SA Skrevet 3. oktober 2006 #51 Skrevet 3. oktober 2006 kokosyklus, jeg kjøpte noen babytøfler på HM som ligger i skapet. De skal sambo få når jeg er gravid. Så du kan jo kjøpe en liten ting??? Og hvis det var til feil kjønn, så får du gi det videre;)
Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #52 Skrevet 3. oktober 2006 Du er selvsagt velkommen du også.
starfire Skrevet 3. oktober 2006 #53 Skrevet 3. oktober 2006 Uff, nei naa maa jeg konsentrere meg om lesinga. Ha en flott dag videre, alle sammen. Maa slaa av PC'en ellers blir det bare tull.
kokosyklus Skrevet 3. oktober 2006 #54 Skrevet 3. oktober 2006 Ååå! Ja det skal jeg gjøre:) Det er veeldig koselig ting å gjøre! kan jo bare kjøpe noe i annen farge enn rosa elle blått egentlig:) Søstra mi vet at jeg prøver og hun gjemmer babyting etter nevøen min rundt i leiligheten vår! Her om dagen fant jeg en bitteliten body i klesskapet mitt, og en smokk i veska... så en smokk i den andre veska:) ha ha hun er så søt!! Men det er liksom nevøen min sitt og minner meg mer om han. Skal nok ta en tur innom H&M så fort som mulig!!
kokosyklus Skrevet 3. oktober 2006 #56 Skrevet 3. oktober 2006 Tenker dere på kosthold og tar vitaminer osv? Hvor kan jeg evt lese om dette? det eneste jeg tar er multivitamin og møllers for å få folat...
kokosyklus Skrevet 3. oktober 2006 #57 Skrevet 3. oktober 2006 jeg tror jeg må logge meg av her og gjøre noe annet..feks en tur til H&M:) Ha en fin dag!
cille vil-9pp-1SA Skrevet 3. oktober 2006 #58 Skrevet 3. oktober 2006 kos deg på HM! Kjøp en liten, fin ting til deg selv også!
Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #59 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kikket i klesskapet mitt i sommer og skjønte at det begynte å bli litt trangt der. Nå skal jeg ikke kjøpe noen nytt før jeg trenger bukser med strech foran! Jeg har så mange bukser og skjørt at jeg virkelig må gå slitt ut noen av dem snart. Er det flere som drukner i klær som alt for sjeldent brukes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå