Gå til innhold

Pratesyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er midt mellom EL og IKM. Denne måneden vet jeg at vi har truffet på EL så jeg er ekstra spent. Nå er det jo bare 20% sjanse for at det blir noe, men det er jo ikke helt håpløst.

Jeg skulle gjerne hatt en liten flokk med unger, men samtidig setter jeg pris på å kunne sove lenge igjen innen jeg er 40 år. Jeg tror to barn er passe for oss. En nå og en 3-4 år senere hadde passet perfekt. Skal vi sende inn felles bestilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går hun i andre klasse? det gjør mi yngste jente. er ikke de helt fantastisk artige i den alderen.

Skrevet

Har dere faste jobber alle sammen? Jeg går på vikariat og har litt dårlig samvittighet fordi jeg prøver å få barn samtidig.

Skrevet

bor på møre her:o)

Skrevet

Ja, kan vi ikke det? Da bestiller jeg en nå, og en om et par år igjen:)

Er IKM dan dagen TR skulle kommet?

Skrevet

jeg tror ikke jeg vil ha en til og 3-4 år, men jeg blir gjerne med på en bestilling om en NÅ.

Skrevet

jenta mi går i første! Det er helt herlig å ha en seksåring! Det er så mange herlige samtaler, så mye hun funderer på.

Hun har jo ønsket seg søsken forferdelig lenge, fra vi fikk en mann i huset for trre år siden- hennes stefar. Dattera mi er dermed ufattelig opptatt av hvordan babyer blir lagd, og graver og spør. Men så blir hun litt bekymret for at det aldri skal komme noe søsken, så en dag gikk hun til sambo og spurte, ordentlig bekymret: men vet du hvordan du skal lage barn da?

herlig!

Skrevet

ja ikm er den dagen tr kulle komme.

Skrevet

Da har jeg vel IKM i uke 41, ut i fra en syklus på 28 dager. Får se hva som skjer da:)

Skrevet

vel som dere ser har jeg litt problemer med enkelte bokstaver på det tastaturet mitt, man må trykke ekstra hardt ned for og få de med, så det hender jeg glømmer det og da blir det noen bokstaver som mangler, dere får bare overse det.

det skulle altså stå skulle og ikke kulle.

Skrevet

La ikke merke til den faktisk:) he he. Har dere faste jobber?

Skrevet

da er det jo ikke lenge til.

jeg har ikm i dag jeg, tok en test i går, den var ultrasvak, tok en ny test i dag, den var svar rosa, men helt klart en strek(sterkere enn i går). men stoler ikke helt på dette, siden det var testet med stimmel. men ingen tr er komt ennå og ikke har jeg spottet heller, så dette blir spennende.

Skrevet

Oi oi oi oi! Det blir veldig spennende! Blir morro å følge med på deg:)

Skrevet

nei jobber i vikariat, noe jeg har gjort i fler år nå. det er ikke lett og få fast jobb her ute i distriktet. men likevell ingen problem med å få vikariat, alltid en som er gravid eller langtidssykemeldt eller har permisjon av andre grunner.

Skrevet

jeg har vikariat. det er helt greit, har jobbet der i to år, men er spent på hvordan det blir hvis jeg snart blir gravid og skal i permisjon. er jo ikke sikkert jeg får jobb der når jeg kommer tilbake! Men vi kan ikke vente til jeg får fast jobb, det kan ta flere år, og vi er blitt 30, og jeg har en datter på 6. Synes det er tida for en til nå!

Skrevet

Da er vi to da:)

Du skjønner, jeg har litt dårlig samvittighet for dette, selv om jeg vet det er tullete.. man får jo bare vikariater! Kan jo ikke vente til jeg får fast, det kan jo ta år!!!

Skrevet

Jeg tenker det samme, cille vil. Og får jeg ikke jobbe senere, kan jeg bare gjøre noe annet en stund.. jeg er fleksibel:) Jeg er ikke fleksibel ifht å utsette prøvingen.

Skrevet

slik tenker jeg også, er 31 år nå og kan jo ikke vente i årevis på faststilling.

Skrevet

Jeg er årsvikar og har vært det i noen år. Håper på fast jobb etterhvert, men kan ikke vente med barn til jeg får det.

Skrevet

Hei,

Jeg er ogsaa pratesyk. Og "naa maa tiden gaa fort saann at jeg kan teste positivt"-syk. :)

IKM ca 10 oktober.

Har alltid hatt stabil syklys, men september ble litt rar, alt kom for tidlig liksom.

Er student, saa jeg er hjemme og leser. Snart ferdig med studiene, saa haaper at det klaffer naa. Denne mnd, siden jeg ikke kommer til aa se min kjaere paa en stund, hvertfall ikke foer jul.

Stammer fra Baatsfjord, men bor paa vestlandet.

Skrevet

deilig å se at det er flere i samme båt! Jeg vil jo helst få jobbe der jeg er nå, men noen ganger får vi la livet ta oss i andre retninger enn de vi selv tenker er best. Jeg har et håp om å fortsette der jeg er uansett, for jeg er fransklærer, og den andre fransklæreren skal gå av med pensjon om tre år...

Nei, selv om det er vanskelig å få fast jobb som lærer, er det stadig vikariater å få, takk og pris!

Skrevet

Godt at det er fler enn meg da:) Nå kan jeg glede meg ennå mer. Er så teit og får dårlig samvittighet for så mye..

En annen ting. Var innom H&M en dag KUN for å titte på babytøy til min lille sønn/datter som ikke en gang er en spire... ... .. .. . . . . . . ha ha! men åååå så mye fint!! tenke, skal jeg kjøpe med meg den lille luen? eller de sokkene? eller den kjolen? eller den buksa? Eller den dressen? ha ha det er jo så billig for de bittesmå klærne..

smågal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...