Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er hjemme i dag og er ganske pratesyk. Til daglig jobber jeg fulltid, men har noen fridager. Noen som har lyst til å prate?
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er også pratesyk, men må jobbe igjen snart desverre. Bare lunsjpause nå... Men kommer innom senere
Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg prater gjerne litt så lenge du er tilgjengelig. Jeg ser du er i 1pp. Jeg er i 2 pp, men dette er den første som vi prøver skikkelig. Har du barn fra før?
kokosyklus Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Kan jeg henge meg med? Har fridag i dag, og hittil har jeg kun kokt meg te som dagens oppgave:)
mari~m/ lillebror. Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 hei jeg også jobber egentlig fult, men er sykemeldt etter et fall som skada foten min. kan gjerne prate litt jeg.
mari~m/ lillebror. Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 da har du gjort like mye som meg. så flinke vi er:o)
Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2006 Her er alle velkomne. Te høres ut som en bra ting. Jeg synes det var en passelig dagsoppgave på en fridag. Jeg skal sende et brev i dag i tillegg til å besøke en venninne. Hun kan ikke treffes før senere i dag så jeg får gruble litt på dette brevet inntill da.
kokosyklus Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Synes ikke det er så verst da!! Lurer litt på hva jeg skal gjøre videre til sambo kommer hjem, men regner med at rotet blir stående der det er..rundt om kring:) Sitter heller her i smug. Gidder ikke si til han at jeg sitter her så ofte, for jeg har sagt til han at jeg prøøøver å ikke fokusere så mye på å blir gravid... hoho
mari~m/ lillebror. Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har to jenter fra før.du da?
Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har ingen barn og har ønsket meg det lenge. Av praktiske grunner har jeg ikke villet begynne prøvingen før dette året og nå i sommer gav mannen klarsignal.
Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2006 To jenter høres veldig koselig ut. Jeg har veldig lyst på to barn.
mari~m/ lillebror. Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 og det er kjempe koselig også) vi har alltid hatt lyst på tre barn, så nå er vi inn i vår 2 pp.
kokosyklus Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har ingen barn. Det er så gøy å endelig ha tatt avgjørelsen!! Vi forsøkte i vinter også, men så fikk jeg en litt usikker jobb periode, så da ville jeg ikke risikere å bli gravid også ikke ha jobb nå.. Man må ha pengene også. Nå er vi iallefall igang igjen:)
Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 3. oktober 2006 Så spennende med tre barn. Jeg kunne tenke meg det også, men det tror jeg aldri mannen går med på. Han synes ett barn er bra og to er litt mye, men han er enig at vi skal få to.
Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2006 Hva jobber dere med? Jeg er lærer og er omgitt av barn hele dagen. Det er en veldig kjekk jobb selv om jeg stort sett jobber veldig lange dager.
mari~m/ lillebror. Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 jeg er sykepleier og jobber i hjemmesykepleien. trives veldig godt med det.
kokosyklus Skrevet 3. oktober 2006 #19 Skrevet 3. oktober 2006 jeg synes det hadde vært morro med en hel gjeng.. feks 4-5:) men så skal de jo ut av meg alle sammen.. også skal de ha mat og klær og ikke minst tid med forledrene. Da holder det med to-tre for min del:)
kokosyklus Skrevet 3. oktober 2006 #20 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kjenner ikke min syklus egentlig, så jeg vet ikke helt.. rundt EL tror jeg.. prøver å la vær å tempe, men har tenkt på å kjøpe en test for å finne ut av det... jeg er sykepleier, jobber med dialyse
cille vil-9pp-1SA Skrevet 3. oktober 2006 #21 Skrevet 3. oktober 2006 slenger meg på! jeg har ett barn, ei jente som er 61/2 og som lengter forferdelig etter å bli storesøster! Og jeg lengter etter å kunne fortelle henne at hun skal bli det! Jeg er også lærer, på ungdomsskole. Helt supert!
mari~m/ lillebror. Skrevet 3. oktober 2006 #22 Skrevet 3. oktober 2006 he he he tenker litt slik jeg også. kunne tenkt meg en hel skokk, men de skal opp og frem, så da ender vi nok på tre.
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 #23 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er med her om det ikke gjør noe? Har vært i dusjen og snart skal jeg rydde litt og sånn her hjemme. Passe på mens jenta mi er i barnehagen. Jeg er sykemeldt for tida. Er i fulltids jobb. Klem klem klem klem
cille vil-9pp-1SA Skrevet 3. oktober 2006 #25 Skrevet 3. oktober 2006 Hvor i landet bor dere?? Vestfold her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå