Gå til innhold

Liker barna deres å ha noe over ansiktet/hodet når dem sover?


Siza m/prinsesse og juleprins

Anbefalte innlegg

Iselin har virkelig blitt avhengig av å ha noe over ansiktet når hun sover. Drar kluten ned over ansiktet, har håmda si ved siden av øret, og sovner like etterpå med smokken i munnen da selvfølgelig. Har hun ikke noe over, da sutrer hun.. Hehe moroklumpen;)

Sånn er minstemann til søstern å. Suttekluten er et must!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt noe i senga som han har kunnet dra over ansiktet før. Men så har jeg lest her inne at det er flere som liker å ha noe over ansiktet... Har derfor begynt å legge gulpekluten ved siden av ham når han skal sove, og det ser ut som om han trives med det. Hender ganske ofte (men ikke hver gang) at han dytter nesa godt ned i kluten før han sover...

 

Det ser så utrolig godt ut... Skulle ønske jeg var liten igjen, jeg, og kunne ligge så søtt og uskyldig å sove... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Både snuppa mi (på 2,5 mnd) og han på 2 år liker å ha koseklut når de sover. Eldstemann må alltid ha både bamsen, kosekluten og smokken når han skal sove. Syns det er litt søtt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amandus har hele gulpekluten over ansiktet, hvis ikke får han ikke sove (med mindre han er stuptrøtt) kommer med koselyder når jeg legger den over annsiktet hans, og begynner å sutre når han, uten å mene det, har tatt den bort, hehe!

Synes han er kjempe søt når han gjør sånt:-)

Det hele begynte med å putte t-skjorta mi i senga hans, for at han skulle sove alene med lukta mi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...