Gå til innhold

Svie etter samleie...

Anbefalte innlegg

Vi har tenkt på å få ett barn til,og ettersom vi ikke har brukt noe form for prevensjon annet enn at mannen min har "hoppet av i svingen" i snart to år nå,så har han begynt å la det komme inni meg.(logisk ettersom vi vil ha en til ikke sant??hehe...) Men problemet er at jeg svir så utrolig av sæden...for det må jo være sæden som gjør det,har jo ikke hatt det slik tidligere. Så da lurte jeg på om noen av dere her inne har opplevd noe liknende? Så forresten en reklame på tv om dette problemet,men husker ikke hva produktet jeg kunne bruke heter...noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6538421-svie-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan svi litt dersom noe av det renner ut og tørker inn på huden på innsida av lårene og rundt "åpninga",men det tror jeg er normalt,for det er kraftige saker det der,he-he! :-) Jeg har lett for å få utslett o.l,så er vel ekstra følsom. Men den svir ikke inni heldigvis. Vet ikke hva du kan bruke,men du finner sikkert noe dersom du søker på nettet(f.eks på lommelegen.no)

Blir du sår av sex da?...det blir jg avogtil og da svir sæden nå besett...men når han ikke kommer inni meg merker jeg ikke noe spes til denne sårheten..for da blir det jo ikke "strødd" salgt i såret:) hehe...

Hva med å bruke glidemiddeL?...da må du isåfall bruke preezeed....ikke vanlig glidemiddel..for d dreper sæden.

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...