Gå til innhold

hva tror dere om denne planen... tror dere det vil fungere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke hatt lov å ha sex av noe slag hele svangerskapet, pga bløninger og sammentrekninger å masse sånt. og pga masse kynnere og nedpress siden uke 25 og menssmerter i uke 32 så har jeg fått klar beskjed om å hold emeg i RO. for at alt skal roe seg litt og det har det også gjort, men får veldig nedpress å sånt igjne hvis jeg går mer enn 20 min...

men så er planen min å holde meg i ro noen uker til, til jeg er i slutten av uke 36 ca, er i 35 nå.. også begynner å gjøre masse, i tillegg ha litt sengekos( vet ikke om jeg tørr sex men får masse sammentrekkninger av kos- hverfalll gjorde jeg det). hvsi jeg da går turer og handler og shopper og rydder og vasker og alt sånt, og avslutter dagen med litt kos.. tror dere ting skjer da.... sånn ut i uke 37 en gang....kanskje 38. hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingenting i veien for at du spør jordmor/legen om dette? Det er jo de som har anbefalt deg å holde deg i ro...Sånn i utgangspunktet er det jo ingen fare hvis babyen kommer da, men ville spurt de som vet best:-)

Jeg får modningsakupunktur og stripping fra uke 37, så de kan jo ikke være så negativ til det...

Men en annen ting er at du må være forberedt på at det ikke vil nytte, fikk beskjed om at forrigemann vill komme for tidlig pga diverse ting -ble bedt om å holde meg rolig sånn at jeg iallefall kom til uke 33. Men han kom først i uke 40, det var noen laange uker på slutten ja!!

Skrevet

huff, det var det siste du svarte på som jeg lurte mest på... om det fungerer... jaja, da kanjeg jo bare trappe sakte men sikkert opp nå da.... hihi så kanksje det holder på i lang nok tid:) hihi

jaja, hun kommer vel når hun er klar tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...