inger l Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei hei..... Ja da er ventetiden endelig over... Fikk en nydelig gutt natt til 1 oktober klokken 00.32...Termin 20 oktober.... Alt gikk kjempefint...Fra jeg fikk vondt til han var ute tok det 1 time og tre kvarter!!!!! Han var 2790 og 49 lang...... Ønsker alle som går og venter masse lykke til..... Ha en kjempe fin dag
Skrømti Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Oi, tre uker før tiden! Gratulerer så mye med prinsen din!
ventos Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer så mye inger l:-))) Vi hadde termin på samme dag vi da. Bare 6 dager nå til det er min tur. Gleder meg!! Tenker det er godt å være ferdig. Kos deg masse med prinsen, og lykke til!!!
Candy girrrl Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer! Synst alle får før tida nå jeg.. Hørtes ut som en grei fødsel det der. Lykke til vedere md den lille ;o)
inger l Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2006 Tusen takk alle sammen... Det er kjempe deilig og sitte hjemme nå og bare kose... Vi dro hjem i går da :-)) Gled dere det er bare så herlig.... Går fort til det er deres tur nå.bare håpe dere slipper overtid.... Lykke til... Stor klem fra meg ;-))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Håper jeg får en kort fødsel også ) Gratulerer så masse med den lille prinsen da!! )
lissin Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, gratulerer så mye!!! Kos dere masse!!! Gleder meg sånn til det er min tur!!!
Reddik Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer Inger I! Og Inger I-mannen! Og velkommen til Inger I-babyen!!
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer:D (selv om jeg er aldri så lite misunnelig på dem med termin etter meg, som får før meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå